RailGallery
ЭР2Т-2213
Россия, Московская область, перегон Лукино — Манихино-II
Russia, Moscow region, Lukino — Manikhino-II stretch
О. п. 165 км

Autor: Анатолий Нагорнов · Поточино           Datum: 11 svibnja 2014

Podaci o fotografiji

Licenca: BY
Objavljeno 24.11.2023 23:08 MSK
Broj pregleda — 613
Detaljni podaci

Fotografija je dodana u favorite: 1

ЭР2Т-2213

Željeznički prijevoznik:Moskovska željeznica   Msk
Depo:Aprelevka suburban depot (TChPRIG-20) [closed]
Serija vozila:EMU RVR ER2R, ER2T
Graditelj:Rīgas Vagonbūves Rūpnīca  
Podserija vozila:62-299/62-298
Godina proizvodnje:30.09.1990
Datum otpisa:11.2018
Vrsta vozila:Electric Suburban
Trenutno stanje:Otpisano
Секция 01-02

Эксплуатация:
С завода поступила в депо Апрелевка Московской ж. д., работал в составе ЭР2Р-3060/ЭР2Т-2213
09.2017 — работал в составе 01-02-720303-720306-720312-801101

Ремонт:
07.1996 — ТР-3 депо Железнодорожная
03.1998 — КР-1 Московский ЛРЗ
03.2001 — ТР-3 депо Перерва
09.2005 — KP-2 Mocковский ЛРЗ
04.2008 — ТР-3 депо Железнодорожная
03.2011 — КР-1 Московский ЛРЗ
03.2014 — ТР-3 депо Раменское
04.2017 — ТР-3 депо Раменское

Postavke snimanja

Model:Canon EOS 550D
Date and Time:11.05.2014 15:51
Exposure Time:1/320 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:400
Focal Length:50 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 6

25.11.2023 11:22 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
ЭР2Т, а на самой электричке написано ЭР2Р?
+2
+2 / –0
25.11.2023 13:35 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 2009 · Administrator
Это ничего, тут и ЭР2К-1334 в Домодедово бывала, и ЭР2-009 в Пушкино)))
+2
+2 / –0
25.11.2023 13:37 MSK
Citiraj označeno
Ammendorf · Панки
Broj objavljenih fotografija: 435
ЭТ2-994 в СПб
+1
+1 / –0
25.11.2023 21:44 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 44
Славный был аппарат
+1
+1 / –0
26.11.2023 01:16 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Сергей Шляпин, 25.11.2023):
> Славный был аппарат

Славный пушка аппарат)
+1
+1 / –0
26.11.2023 07:50 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
До мая 1994 года челночил в Аэропорт, затем постоянно на БМО.
До середины 1996 года для него в принципе не было наполнителей в депо. А посему его составность в 4 вагона была максимальная и постоянная.
+1
+1 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.