PLASSER 08-275/3S 1355
Drugorzędne zdjęcia (1): ukryj / pokaż
|
Беларусь, Гомельская область, станция Центролит Belarus, Homiel region, Tsentralit station Беларусь, Гомельская вобласць, станцыя Цэнтраліт
17 października 2022 r., poniedziałek Autor: Oleg-BY
|
2022
2020
|
Беларусь, Гомельская область, станция Жлобин Belarus, Homiel region, Zhlobin station Беларусь, Гомельская вобласць, станцыя Жлобін
9 lipca 2020 r., czwartek Autor: Евгений Пашковский
|
2020
2019
|
Беларусь, Гомельская область, перегон Жлобин — Жлобин-Подольский Belarus, Homiel region, Zhlobin — Zhlobin-Padolski stretch Беларусь, Гомельская вобласць, перагон Жлобін — Жлобін-Падольскі
18 kwietnia 2019 r., czwartek Autor: Евгений Пашковский
|
|
Беларусь, Гомельская область, перегон Жлобин — Жлобин-Подольский Belarus, Homiel region, Zhlobin — Zhlobin-Padolski stretch Беларусь, Гомельская вобласць, перагон Жлобін — Жлобін-Падольскі
18 kwietnia 2019 r., czwartek Autor: Евгений Пашковский
|
2019
2018
|
Беларусь, Гомельская область, станция Гомель (чётная сортировочная система) Belarus, Homiel region, Homiel station (even-numbered sorting system) Беларусь, Гомельская вобласць, станцыя Гомель (цотная сартавальная сістэма)
18 października 2018 r., czwartek Autor: Oleg-BY
|
2018
2017
|
Беларусь, Гомельская область, депо Гомель Belarus, Homiel region, Homiel depot Беларусь, Гомельская вобласць, дэпо Гомель
Заводская табличка
30 listopada 2017 r., czwartek Autor: Oleg-BY
|
2017
2012
|
Беларусь, Гомельская область, перегон Новобелицкая — Гомель (пассажирский парк) Belarus, Homiel region, Navabelitskaya — Homiel (passenger yard) stretch Беларусь, Гомельская вобласць, перагон Навабеліцкая — Гомель (пасажырскі парк)
7 grudnia 2012 r., piątek Autor: Oleg-BY
|
2010 r. Przybył od producenta do lokomotywowni (firmy lub spółki)
Nie jesteś zalogowany. Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zdjęcia.
Lista taboru kolejowego:
— Białoruska kolej → Service cars → UNIMAT 08-275/3S
— Białoruska kolej → Service cars
— Białoruska kolej → UNIMAT 08-275/3S
— UNIMAT 08-275/3S
|