Поезд № 6507 Пятихатки — Кривой Рог
Informacje o zdjęciu
Licencja: BY-ND
Opublikowano 24.03.2025 13:25 MSK
Wyświetleń — 29
Original publication date on TrainPix: 19.02.2014 19:08 MSK
Dokładne informacje
Rating: +1
|
Okręg kolejowy/Spółka: | Prydniprovska Railway Prdn |
Lokomotywownia: | RPCh-1 Dnipro |
Seria: | EMU RVR ER1 |
Producent: | Rīgas Vagonbūves Rūpnīca |
Typ fabryczny: | 62-11 |
Wyprodukowano: | 01.1962 |
Wycofano: | 30.01.2025 |
Kategoria: | Elektryczne zespoły trakcyjne |
Aktualny stan taboru: | Pomnik / Eksponat muzealny / Sprzęt do ćwiczeń Obecna lokalizacja i stan są nieznane |
Построен в 10-вагонной составности
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Железнодорожная Московской ж. д.
08.1985 — передан в депо Запорожье-II
11.2008 — передан в депо Симферополь
08.2010 — передан в депо Днепропетровск (в обмен на ЭПЛ2Т-032)
01.08.2024 — баланс ППК депо Днепр
Вагоны и сетевые коды:
01 — 13394416 (03.1991 г. — исключен из инвентарного парка (лопнула хребтовая балка), взамен работал вагон ЭР1-12601)
02 — 13381017
03 — 13376611
04 — 13381025
05 — 13376629 (02.2003 — обозначен ЭР1-1705, под данным номером работал вагон ЭР1-17907)
06 — 13381033 (02.2003 — обозначен ЭР1-1704, под данным номером работал вагон ЭР1-21102)
07 — 13376637 (02.2003 — обозначен ЭР1-1707, под данным номером работал вагон ЭР1-18107)
08 — 13381041
09 — 13394424 (02.2003 — обозначен ЭР1-1701, под данным номером работал вагон ЭР1-21901)
10 — 13381058 (02.2003 — обозначен ЭР1-1708, под данным номером работал вагон ЭР1-21108)
Ремонт:
02.2003 — КРП Киевский ЭВРЗ
11.2008 — ТР-3 депо Никополь |
Make/Manufacturer: | NIKON CORPORATION |
Model: | NIKON D90 |
Software or Firmware: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Artist Name: | Picasa |
Date and Time: | 19.02.2014 17:06 |
Exposure Time: | 1/60 sec |
Aperture Value: | 5.3 |
ISO Speed: | 400 |
Exposure Bias: | +1 EV |
Focal Length: | 70 mm |
Equivalent Focal Length: | 105 mm |
White Balance: | Cloudy weather |
Metering Mode: | Center Weighted Average |
Shooting Mode: | Program |
Pokaż wszystkie dane EXIF |
|
|