RailGallery
ЧС2-633
Россия, Севастополь, перегон Верхнесадовая — Сирень
Russia, Sevastopol, Verkhnesadovaya — Siren stretch

Author: Андрей Южный · Севастополь           Date: May 11, 2014

Information about the photo

License: BY-NC-ND
Published 28.09.2024 11:53 MSK
Views — 533
Detailed information

Added to favorites: 1

ЧС2-633

Railway District/Company:Prydniprovska Railway   Prdn
Depot:TCH-3 Melitopol'
Model:ChS2 (KRP)
Builder:Zaporozhye Electric Locomotive Repair Plant   Zaporozhye
Serial type:53Er
Works number:5361
Identification number:11011475
Built:06.1966
Category:Main Electric Locomotives
Current condition:Transferred to another depot In operation
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Харьков-Октябрь Южной ж. д.
25.01.1987 — передан в депо Днепропетровск
12.1987 — передан в депо Мелитополь
__.2022 — передислоцирован в депо Днепропетровск

Ремонт:
__.12.1970 — КР-1 ПрАТ «Запорожский ЭРЗ»
22.03.1975 — КР-1 ПрАТ «Запорожский ЭРЗ»
02.09.1984 — КР-2 ПрАТ «Запорожский ЭРЗ»
01.08.1995 — КР-2 ПрАТ «Запорожский ЭРЗ»
10.02.2011 — КРП ПрАТ «Запорожский ЭРЗ»
11.2023 — ТР-3 депо Днепропетровск

Camera Settings

Model:Canon EOS 5D Mark II
Artist Name:Photographer: Ivanov Andrey
Copyright Information:Copyright: Ivanov Andrey
Date and Time:11.05.2014 13:22
Exposure Time:1/1000 sec
Aperture Value:10
ISO Speed:400
Exposure Bias:–2/3 EV
Focal Length:70 mm
Show all EXIF data

Comments · 3

28.09.2024 17:14 MSK
Link
No photos
2й тягой?
+1
+1 / –0
29.09.2024 09:01 MSK
Link
No photos
Тут регулярно использовалась двойная тяга когда УЗ было
+1
+1 / –0
06.10.2024 04:51 MSK
Link
No photos
Цитата (ЕД2Т, 29.09.2024):
> Тут регулярно использовалась двойная тяга когда УЗ было
Интересно, у кого больше мощности - ВЛ10 или двойной тяги на фото?
+2
+2 / –0

Your comment

You are not logged in the site.
Only registered users can comment photos.