RailGallery
ЭП2Д-0134
Россия, Башкортостан, станция Зуяково
Russia, Bashkortostan, Zuyakovo station
Рәсәй, Башҡортостан, Йөйәк станцияһы
Поезд № 7473/7474 Инзер — Уфа

Autor: milrood · Уфа           Data: 14 kwietnia 2024 r.

Informacje o zdjęciu

Licencja: BY
Opublikowano 16.04.2024 07:58 MSK
Wyświetleń — 1139
Dokładne informacje

ЭП2Д-0134

Okręg kolejowy/Spółka:Kuybyshev Railway   Kbs
Lokomotywownia:Tch-21 Djoma (EMU)
Seria:EP2D (M)
Producent:Demikhovo Machine-building factory  
Typ fabryczny:62-377
Wyprodukowano:08.2020
Kategoria:Elektryczne zespoły trakcyjne
Aktualny stan taboru:Pomnik / Eksponat muzealny / Sprzęt do ćwiczeń Czynny
Построен в 4-вагонной составности

Эксплуатация:
С завода поступил в депо Дёма Куйбышевской ж. д.
10.2024 — передан в депо Белореченская

Ustawienia kamery

Model:Canon EOS 60D
Artist Name:milrood
Copyright Information:milrood
Date and Time:14.04.2024 19:06
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:125
Focal Length:50 mm
Pokaż wszystkie dane EXIF

Komentarze · 9

16.04.2024 07:58 MSK
Link
milrood · Уфа
Zdjęć: 273 · Redaktor zarządzający / Redaktor
Любимая игра Руслана Галеева - найди собаку в кадре :)
+10
+10 / –0
16.04.2024 12:57 MSK
Link
kazyrbaev · Y-Ur
Zdjęć: 15
Матур!
+5
+5 / –0
16.04.2024 13:38 MSK
Link
milrood · Уфа
Zdjęć: 273 · Redaktor zarządzający / Redaktor
Рахмат!)
+4
+4 / –0
16.04.2024 22:57 MSK
Link
Brak zdjęć
Неужели у их КС 25kV а не 3kV?
+3
+3 / –0
16.04.2024 22:58 MSK
Link
milrood · Уфа
Zdjęć: 273 · Redaktor zarządzający / Redaktor
Нет, почему? На боковых путях одиночный провод при постоянном токе - не редкость
+4
+4 / –0
17.04.2024 14:19 MSK
Link
Brak zdjęć
Цитата (milrood, 16.04.2024):
> ет, почему? На боковых путях одиночный

Видно раньше было 3kV потом перевели на 25kV а провод так и остался.
+1
+2 / –1
17.04.2024 14:33 MSK
Link
Воздух Свободы · Селэгвож
Zdjęć: 9170 · Moderator komentarzy / Moderator akceptacji zdjęć / Redaktor zarządzający
Второй контактный провод подвешивают, если снимаемый одним токопрёмником ток превышает 1000 А. На боковых путях токи меньше, поэтому там второй провод обычно не нужен.
Ну а подвеской дополнительных изоляторов можно регулировать высоту контактной подвески =). Здесь вот главный путь выше и над ним по два изолятора в гирлянде. А над боковыми - три.
+4
+4 / –0
19.04.2024 14:04 MSK
Link
Rostislav_nakhano · Дубровка-Челябинская
Zdjęć: 74
Замечательно!
+2
+2 / –0
19.04.2024 14:09 MSK
Link
milrood · Уфа
Zdjęć: 273 · Redaktor zarządzający / Redaktor
Спасибо!)
+1
+1 / –0

Twój komentarz

Nie jesteś zalogowany.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zdjęcia.