RailGallery
ЭП2Д-0134
Россия, Башкортостан, станция Зуяково
Russia, Bashkortostan, Zuyakovo station
Рәсәй, Башҡортостан, Йөйәк станцияһы
Поезд № 7473/7474 Инзер — Уфа

Autor: milrood · Уфа           Datum: 14 travnja 2024

Podaci o fotografiji

Licenca: BY
Objavljeno 16.04.2024 07:58 MSK
Broj pregleda — 679
Detaljni podaci

ЭП2Д-0134

Željeznički prijevoznik:Kujbiševska željeznica   Kbš
Depo:Tch-21 Djoma (EMU)
Serija vozila:EP2D (M)
Graditelj:Demikhovo Machine-building factory  
Podserija vozila:62-377
Godina proizvodnje:08.2020
Vrsta vozila:Electric Suburban
Trenutno stanje:U službi
Построен в 4-вагонной составности

Эксплуатация:
С завода поступил в депо Дёма Куйбышевской ж. д.

Postavke snimanja

Model:Canon EOS 60D
Artist Name:milrood
Copyright Information:milrood
Date and Time:14.04.2024 19:06
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:125
Focal Length:50 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 9

16.04.2024 07:58 MSK
Citiraj označeno
milrood · Уфа
Broj objavljenih fotografija: 206 · Urednik
Любимая игра Руслана Галеева - найди собаку в кадре :)
+10
+10 / –0
16.04.2024 12:57 MSK
Citiraj označeno
kazyrbaev · J-Ur
Broj objavljenih fotografija: 13
Матур!
+5
+5 / –0
16.04.2024 13:38 MSK
Citiraj označeno
milrood · Уфа
Broj objavljenih fotografija: 206 · Urednik
Рахмат!)
+4
+4 / –0
16.04.2024 22:57 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Неужели у их КС 25kV а не 3kV?
+3
+3 / –0
16.04.2024 22:58 MSK
Citiraj označeno
milrood · Уфа
Broj objavljenih fotografija: 206 · Urednik
Нет, почему? На боковых путях одиночный провод при постоянном токе - не редкость
+4
+4 / –0
17.04.2024 14:19 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Цитата (milrood, 16.04.2024):
> ет, почему? На боковых путях одиночный

Видно раньше было 3kV потом перевели на 25kV а провод так и остался.
+1
+2 / –1
17.04.2024 14:33 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 8436 · Moderator / Foto moderator / Izvršni urednik
Второй контактный провод подвешивают, если снимаемый одним токопрёмником ток превышает 1000 А. На боковых путях токи меньше, поэтому там второй провод обычно не нужен.
Ну а подвеской дополнительных изоляторов можно регулировать высоту контактной подвески =). Здесь вот главный путь выше и над ним по два изолятора в гирлянде. А над боковыми - три.
+4
+4 / –0
19.04.2024 14:04 MSK
Citiraj označeno
Rostislav_nakhano · Дубровка-Челябинская
Broj objavljenih fotografija: 45
Замечательно!
+2
+2 / –0
19.04.2024 14:09 MSK
Citiraj označeno
milrood · Уфа
Broj objavljenih fotografija: 206 · Urednik
Спасибо!)
+1
+1 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.