RailGallery
L 44; L 43
Венгерская Народная Республика, Будапешт, мост Эржебет
Hungarian People's Republic, Budapest, Elisabeth Bridge
Magyar Népköztársaság, Budapest, Erzsébet híd
Источник — Fortepan / Nagy Gyula

Objavio 01-06 · MÁV-START           Datum: studeni 1964

Podaci o fotografiji

Licenca: BY-NC-SA
Objavljeno 01.09.2023 22:30 MSK
Broj pregleda — 690
Detaljni podaci

L 44

Željeznički prijevoznik:MÁV-HÉV   MÁV-HÉV
Depo:Dunaharaszti
Serija vozila:DL VII
Godina proizvodnje:1943
Vrsta vozila:Diesel Locomotives
Trenutno stanje:Promijenjeno ime Trajno izvan službe

L 43

Željeznički prijevoznik:MÁV-HÉV   MÁV-HÉV
Depo:Dunaharaszti
Serija vozila:DL VII
Godina proizvodnje:1943
Vrsta vozila:Diesel Locomotives
Trenutno stanje:Promijenjeno ime Spomenik/Muzejski izložak/

Komentari · 4

02.09.2023 07:41 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 1
Первые тепловозы с дизелями Ganz Jendrassik и электропередачей. Можно сказать, прототипы тепловозов ВМЭ.
+6
+6 / –0
02.09.2023 08:42 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 6079 · Izvršni urednik
А зачем тепловозу токоприемник?
+1
+1 / –0
02.09.2023 10:12 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Токоприемник тепловозу нужен для очистки контактной сети от льда в зимнее время года.
+3
+3 / –0
02.09.2023 16:38 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Тролль, 02.09.2023):
> Первые тепловозы с дизелями Ganz Jendrassik и электропередачей

Вероятно, это всё же какие-то "служебно-трамвайные" тепловозы (учитывая габариты и дизайн).
А где-то к концу 40-х, начался выпуск знаменитых "космических" шестивагонных дизель-поездов "ДП" для СССР, которые тоже имели дизеля "Ганс Ендаршик" и электропередачу...
+2
+2 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.