Information about the photo
Rating: +44
|
Railway District/Company: | North Caucasus Railway S-KAV |
Depot: | Apsheronsk forest railway |
Model: | TU8 |
Builder: | Kambarka Machine-building factory Kambarka |
Built: | 1987 |
Category: | Shunting Diesel Locomotives |
Current condition: | In operation |
Note: | Шпалорез-экспресс |
Эксплуатация:
С завода поступил на Сарептский шпалопропиточный завод
__._____ — передан на Зеленодольский шпалопропиточный завод
09.2018 — передан в Апшеронский леспромхоз |
Railway District/Company: | North Caucasus Railway S-KAV |
Depot: | Apsheronsk forest railway |
Model: | TU7 |
Builder: | Kambarka Machine-building factory Kambarka |
Built: | 1992 |
Category: | Main Diesel Locomotives |
Current condition: | In operation |
Note: | Шпалорез-экспресс |
С постройки отгружен на Рамонский сахарный завод
С конца 2000-х по февраль 2018 г. находился на хранении в п. Бабяково
09.2021 — сошел с рельс около ст. Режет с падением на бок, повреждена кабина, взамен установлена кабина от ТУ7-2632 |
Make/Manufacturer: | NIKON CORPORATION |
Model: | NIKON D5300 |
Software or Firmware: | Adobe Photoshop Lightroom 6.3 (Windows) |
Date and Time: | 12.10.2019 14:27 |
Exposure Time: | 1/320 sec |
Aperture Value: | 14 |
ISO Speed: | 400 |
Exposure Bias: | –2/6 EV |
Focal Length: | 78 mm |
Equivalent Focal Length: | 117 mm |
Metering Mode: | Pattern |
Shooting Mode: | Shutter priority |
Show all EXIF data |
|
|
Link