RailGallery
2ТЭ25КМ-0634
Informativna fotografija
Россия, Брянская область, Брянский машиностроительный завод
Russia, Bryansk region, Bryansk engineering works
Фото из пресс-релиза ЗАО "ТМХ"

Objavio Дмитрий Закутный · Msk           Datum: 28 studenoga 2022

Podaci o fotografiji

Licenca: BY
Objavljeno 01.03.2023 13:29 MSK
Broj pregleda — 1903
Detaljni podaci

Fotografija je dodana u favorite: 2

2ТЭ25КМ-0634

Željeznički prijevoznik:Ulan-Bator railway  
Depo:TСh-2 Ulan-Bator
Serija vozila:2TE25KM
Graditelj:Bryansk Machine-building factory   Bryansk
Godina proizvodnje:2022
Vrsta vozila:Diesel Locomotives
Trenutno stanje:U službi
Эксплуатация:
C постройки поступил в депо Улан-Батор Улан-Баторской ж. д.

Komentari · 15

01.03.2023 14:49 MSK
Citiraj označeno
Avtomatcik74 · J-Ur
Broj objavljenih fotografija: 190 · Izvršni urednik
Ух ты. Досих пор Монголы закупают у нас КМы)))
+8
+9 / –1
01.03.2023 14:51 MSK
Citiraj označeno
Typhoon · Kbš
Broj objavljenih fotografija: 1651
А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас
+14
+14 / –0
01.03.2023 14:57 MSK
Citiraj označeno
Т-64БВ · Кунцево II
Broj objavljenih fotografija: 107
Как все таки схема окраски меняет внешний вид локомотива! Благодаря темному сине-фиолетовому цвету становятся невидимыми кривые маски фар, и морда локомотива уже не смотрится косоглазой.
+14
+14 / –0
01.03.2023 15:01 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 2009 · Administrator
И схема, и цвета...
+7
+8 / –1
01.03.2023 17:20 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 13
А на мой взгляд, перебор по цветам. И синий и голубой, и красный и оранжевый, эмблема из мелких частей. И все это на очень ограниченном участке морды локомотива. Калейдоскоп какой то. Глазу утомительно.
+3
+5 / –2
01.03.2023 17:56 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 2748
Цитата (Typhoon, 01.03.2023):
> А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого?

С США они прекрасно работали. И готовые тепловозы у них покупали https://railgallery.ru/photo/161780/ (и они у них до сих пор работают успешно). И модули "СуперСкид" для модернизации тепловозов в немалых количествах https://railgallery.ru/photo/171349/, https://railgallery.ru/photo/188169/. И тоже всё это в работе.
+5
+5 / –0
01.03.2023 18:54 MSK
Citiraj označeno
vzrm_grs · Рай
Broj objavljenih fotografija: 1
И у КНР покупали тепловозы. https://railgallery.ru/photo/181755/?vid=38238
+5
+5 / –0
02.03.2023 21:11 MSK
Citiraj označeno
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Broj objavljenih fotografija: 128
Thanks for the photo. In 31.Dec.2022, 3 pieces of 2TE25KM locomotives came in Mongolia from Bryansk. Numbers are 598, 634 and 638. Now, they are working in Gobi part of our railway.
+4
+4 / –0
02.03.2023 21:39 MSK
Citiraj označeno
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Broj objavljenih fotografija: 128
Quote (Typhoon, 01.03.2023):
> А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас

Okay, so. These 2TE25KM locomotives were just investment from the Russian side shareholding of UBTZ. Do you think that why Russian side shortly invested for 2TE25KM? Because of 2TE116UM! In 2009, Russian side shareholders decided to buy of 31 pieces of 2TE116UM locos. And now, more than half of them parked in loc reserve base:( By the way, we have another options to buy locomotives, too. Later 2023, about 20 pieces of SD70ACE locomotives will come from EMD and several pieces of TE33A from GE Astana.
+3
+3 / –0
02.03.2023 21:49 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Monrailpic, 02.03.2023):
> Thanks for the photo. In 31.Dec.2022, 3 pieces of 2TE25KM locomotives came in Mongolia from Bryansk. Numbers are 598, 634 and 638. Now, they are working in Gobi part of our railway.
598??? https://railgallery.ru/photo/188438/?vid=203139
+1
+1 / –0
02.03.2023 21:54 MSK
Citiraj označeno
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Broj objavljenih fotografija: 128
Ahh, 593!
+1
+1 / –0
02.03.2023 22:44 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 2748
Цитата (Monrailpic, 02.03.2023):
> Quote (Typhoon, 01.03.2023):
> > А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас
>
> Okay, so. These 2TE25KM locomotives were just investment from the Russian side shareholding of UBTZ. Do you think that why Russian side shortly invested for 2TE25KM? Because of 2TE116UM! In 2009, Russian side shareholders decided to buy of 31 pieces of 2TE116UM locos. And now, more than half of them parked in loc reserve base:( By the way, we have another options to buy locomotives, too. Later 2023, about 20 pieces of SD70ACE locomotives will come from EMD and several pieces of TE33A from GE Astana.

And for what reason half of 2TE116UM are in reserve?
+2
+2 / –0
03.03.2023 07:19 MSK
Citiraj označeno
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Broj objavljenih fotografija: 128
The problem of diesel engine and computer system! Btw, some of that scrapped locos already selected to get modernization, installing SUPER-SKID GEVO12 d/e. Same as 2ZAGAL and 2TE116UD.
+3
+3 / –0
03.03.2023 07:29 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 2748
Thank you for your reply.
+2
+2 / –0
03.03.2023 08:24 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Monrailpic, 03.03.2023):
> The problem of diesel engine and computer system! Btw, some of that scrapped locos already selected to get modernization, installing SUPER-SKID GEVO12 d/e. Same as 2ZAGAL and 2TE116UD.
Не понял - на UM уже поставили GEVO12?
+2
+2 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.