RailGallery
2302
США, штат Пенсильвания, город Моррисвиль
USA, Pennsylvania, Morrisville city

Autor: А. Белоусов · Набережные Челны           Datum: 20 rujna 2011

Podaci o fotografiji

Objavljeno 10.11.2022 07:38 MSK
Broj pregleda — 409
Izvorni datum objave
na stranici TrainPix:
28.12.2014 17:58 MSK
Detaljni podaci

2302

Željeznički prijevoznik:Railways of the USA  
Depo:Southeastern Pennsylvania Transportation Authority
Serija vozila:AEM-7
Graditelj:GM’s Electro-Motive Division   La Grange
Tvornički broj:866165-2
Godina proizvodnje:11.1987
Datum otpisa:2018
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:Otpisano

Postavke snimanja

Model:Canon EOS 40D
Date and Time:20.09.2011 17:41
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:6.3
ISO Speed:400
Exposure Bias:–1/3 EV
Focal Length:78 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 6

Prikaži komentare napisane na stranici TrainPix (1)
28.12.2014 18:15 MSK
Citiraj označeno
skoda15tr
Один из немногих поездов SEPTA в виде электровоза и вагонного состава (почти все - электрички).
0
10.11.2022 16:20 MSK
Citiraj označeno
Vivan755 · Msk
Broj objavljenih fotografija: 394
Неплохо выглядит аппарат, и ведь совсем не старый. А какого года проект?
+1
+1 / –0
10.11.2022 17:15 MSK
Citiraj označeno
А. Белоусов · Набережные Челны
Broj objavljenih fotografija: 1083 · Izvršni urednik / Urednik / Prijevod sučelja (EN)
В Амтрак вся серия АЕМ-7 списана в 2016 году https://www.railpictures.net/photo/755590/, в SEPTA (региональные, не сильно "богатые")пока поставили в депо.
+2
+2 / –0
23.11.2022 20:32 MSK
Citiraj označeno
Bremze · VR
Broj objavljenih fotografija: 267
Всегда удивляла высота контактных проводов, токоприемник почти палкой стоит вертикально)
+1
+1 / –0
23.11.2022 21:09 MSK
Citiraj označeno
SHOMAS4416 · Пелла
Broj objavljenih fotografija: 2379
Видимо чтобы 2х этажные поезда без проблем курсировали, контейнерные, пассы.
+2
+2 / –0
24.11.2022 17:28 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Bremze, 23.11.2022):
> Всегда удивляла высота контактных проводов, токоприемник почти палкой стоит вертикально)

ЕЯНО, "стандартный" габарит ПС США очень похож на наш. А вот на магистралях, где предусматривается обращение "двухэтажных" контейнеровозов, высота ПС принимается до 6,2 м. Может отсюда такая высокая КС?
+1
+1 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.