List of the vehicles

Railways of the USA, BNSF Railway (BNSF), C44-9W


С 1996 года по н\время обслуживает жд линии запада, среднего запада и юга США, а также жд линии западной Канады.
Магистральные тепловозы
GP60M-3 № 100-158 (Ex ATSF)
GP60 № 179-199 (Ex ATSF)
SD75M № 251-275
SD75I № 276-299
GP60B № 325-346 (в эксплуатации 329, 334, 341 и 343, все остальные списаны или проданы)
C44-9W № 599-799 (большинство локомотивов находится на хранении, в ожидании списания)
C44-9W № 960-1123
ES44C4 № 3250-3281
ES44AC № 3282-3294
ET44AC № 3650-3674
ET44C4 № 3675-3999
C44-9W № 4000-4199
ES44C4 № 4200-4299
C44-9W № 4300-4771; 5000-5529
ES44C4 № 5533-5546
AC4400CW № 5603-5717
ES44AC № 5718-5837
AC4400CW № 5838-5840
ES44AC № 5844-6438
ES44C4 № 6500-7199
ES44DC № 7200-7920
ES44C4 № 7921-8399
SD70ACe № 8400-8799
SD70MAC № 8800-8950*(оставшиеся в эксплуатации);
SD70ACe № 8990-9399
SD70MAC № 9400-9499; 9504-9999


Sort by:  series and number  ·  serial no.  ·  construction date  ·  left/writing off date


Works number Built Left/written off Note
4137 53889 2002
4138 53888 2002
4139 53887 2002
4140 53886 2002
4141 53885 2002
4142 53884 2002
4143 53883 2002
4144 53882 2002
4145 53881 2002
4146 53880 2002
4147 53846 2002
4148 53845 2002
4149 53844 2002
4150 53843 2002
4151 53842 2002
4152 53841 2002
4153 53840 2002
4154 53839 2002
4155 53838 2002
4156 53837 2002
4157 53836 2002
4158 53835 2002
4159 53834 2002
4160 53833 2002
4161 53832 2002
4162 53831 2002
4163 53830 2002
4164 53829 2002
4165 53828 2002
4166 53827 2002
4167 53826 2002
4168 53825 2002
4169 53824 2002
4170 53823 2002
4171 53822 2002
4172 53821 2002
4173 53820 2002
4174 53819 2002
4175 53818 2002
4176 53817 2002
4177 53816 2002
4178 53815 2002
4179 53814 2002
4180 53813 2002
4181 53812 2002
4182 53811 2002
4183 53810 2002
4184 53809 2002
4185 53808 2002
4186 53807 2002
4187 53806 2002
4188 53805 2002
4189 53804 2002
4190 53803 2002
4191 53802 2002
4192 53801 2002
4193 53800 2002
4194 53799 2002
4195 53798 2002
4196 53797 2002
4197 53796 2002
4198 53795 2002
4199 53794 2002
4300 51635 1999
4301 51636 1999
4302 51637 1999
4303 51638 1999
4304 51639 1999
4305 51640 1999
4306 51641 1999
4307 51642 1999
4308 51643 1999
4309 51644 1999
4310 51645 1999
4311 51646 1999
4312 51647 1999
4313 51648 1999
4314 51649 1999
4315 51650 1999
4316 51651 1999
4317 51652 1999
4318 51653 1999
4319 51654 1999
4320 51655 1999
4321 51656 1999
4322 51657 1999
4324 51659 1999
4325 51660 1999
4326 51661 1999
4327 51662 1999
4328 51663 1999
4329 51664 1999
4330 51665 1999
4331 51666 1999
4332 51667 1999
4333 51668 1999
4334 51669 1999
4335 51670 1999
4336 51671 1999
4337 51672 1999
4338 51673 1999
4339 51674 1999
4340 51675 1999
4341 51676 1999
4342 51677 1999
4343 51678 1999
4344 51679 1999
4345 51680 1999
4346 51681 1999
4347 51682 1999 2020 Крушение 01.01 2020 года в штате Айдахо, вблизи г. Bonners Ferry
4348 51683 1999
4349 51684 1999
4350 51685 1999
4351 51686 1999
4352 51687 1999
4353 51688 1999
4354 51689 1999
4355 51690 1999
4356 51691 1999
4357 51692 1999
4358 51693 1999
4359 51694 1999
4360 51695 1999
4361 51696 1999
4362 51697 1999
4363 51698 1999
4364 51699 1999
4365 51700 1999
4366 51701 1999
4367 51702 1999
4368 51703 1999
4369 51704 1999
4370 51705 1999
4371 51706 1999
4372 51707 1999 2015 Крушение 8.05. 2015 года в штате Техас, вблизи г. Valley View
4373 51708 1999
4374 51709 1999
4375 51710 1999
4376 51711 1999
4377 51712 1999
4378 51713 1999
4379 51714 1999
4380 51715 1999
4381 51716 1999
4382 51717 1999
4383 51718 1999
4384 51719 1999
4385 51720 1999 2002 Крушение 28.05. 2002 года в штате Техас, вблизи г. Clarendon
4386 51721 1999
4387 51722 1999
4388 51723 1999
4389 51724 1999
4390 51725 1999
4391 51726 1999
4392 51727 1999
4393 51728 1999
4394 51729 1999
4395 51730 1999
4396 51731 1999
4397 51732 1999
4398 51733 1999
4399 51734 1999
4400 51735 1999
4401 51736 1999
4402 51737 1999
4403 51738 1999
4404 51739 1999
4405 51740 1999
4406 51741 1999
4407 51742 1999
4408 51743 1999
4409 51744 1999
4410 51745 1999
4411 51746 1999
4412 51747 1999
4413 51748 1999
4414 51749 1999
4415 51750 1999
4416 51751 1999
4417 51752 1999
4418 51753 1999
4419 51754 1999
4420 51755 1999
4421 51756 1999
4422 51757 1999
4423 51758 1999
4424 51759 1999
4425 51760 1999
4426 51761 1999
4427 51762 1999
4428 51763 1999
4429 51764 1999
4430 51765 1999
4431 51766 1999
4432 51767 1999
4433 51768 1999
4434 51769 1999
4435 51770 1999
4436 51771 1999
4437 51772 1999
4438 51773 1999
4439 51774 1999
4440 51775 1999
4441 51776 1999
4442 51777 1999
4443 51778 1999
4444 51779 1999
4445 51780 1999
4446 51781 1999
4447 51782 1999
4448 51783 1999
4449 51784 1999
4450 51785 1999
4451 51786 1999
4452 51787 1999
4453 51788 1999
4454 51789 1999
4455 51790 1999
4456 51791 1999
4457 51792 06.1999
4458 51793 1999
4459 51794 1999
4460 51795 1999
4461 51796 1999
4462 51797 1999
4463 51798 1999
4464 51799 1999
4465 51800 1999
4466 51801 1999
4467 51802 1999
4468 51803 1999
4469 51804 1999
4472 51807 1999
4473 51808 1999
4476 51811 1999
4477 51812 1999
4481 51816 1999
4482 51817 1999 2015 Крушение 8.05. 2015 года в штате Техас, вблизи г. Valley View
4483 51818 1999
4485 51820 1999
4486 51821 1999
4487 51822 1999
4488 51823 1999
4490 51825 1999
4492 51827 1999
4494 51829 1999
4495 51830 1999
4497 51832 1999
4498 51833 1999
4499 51834 1999 2000 Крушение 31.10. 2000 года в штате Аризона, вблизи г. Bellemont
4503 51838 1999
4504 51839 1999
4505 51840 1999
4507 51842 1999
4508 51843 1999
4511 51846 1999
4512 51847 1999
4516 51851 1999
4517 51852 1999
4518 51853 1999
4519 51854 1999
4522 51857 1999
4523 51858 1999
4525 51860 1999
4526 51861 1999
4527 51862 1999
4529 51864 1999
4531 51866 1999
4532 51867 1999
4534 51869 1999
4535 51870 1999
4536 51871 1999
4538 51873 1999
4539 51874 1999
4540 51875 1999
4541 51876 1999
4542 51877 1999
4543 51878 1999
4544 51879 1999
4545 51880 1999
4546 51881 1999
4547 51882 1999
4548 51883 1999
4549 51884 1999
4550 51885 1999
4551 51886 1999
4552 51887 1999
4553 51888 1999
4554 51889 1999
4555 51890 1999
4558 51893 1999
4559 51894 1999
4560 51895 1999
4561 51896 1999
4563 51898 1999 2005 Крушение в июле 2005 года в штате Миссисипи
4564 51899 1999
4565 51900 1999
4570 51905 1999
4571 51906 1999
4577 51912 1999
4580 51915 1999
4583 51918 1999
4584 51919 1999
4586 51921 1999
4587 51922 1999
4588 51923 1999
4589 51924 1999
4590 51925 1999
4592 51927 1999
4593 51928 1999
4594 51929 1999
4595 51930 1999
4596 51931 1999
4597 51932 1999
4598 51933 1999
4599 51988 1999
4600 51989 1999
4601 51990 1999
4602 51991 1999
4603 51992 1999
4604 51993 1999
4605 51994 1999
4606 51995 1999
4607 52131 1999
4608 52132 1999
4609 52133 1999
4610 52134 2000
4611 52135 2000
4612 52136 2000
4613 52137 2000
4614 52138 2000
4615 52139 2000
4616 52140 2000
4617 52141 2000
4618 52142 2000
4619 52143 2000
4620 52144 2000
4621 52145 2000
4622 52146 2000
4623 52147 2000
4624 52148 2000
4625 52149 2000
4626 52150 2000
4627 52151 2000
4628 52152 2000
4629 52153 2000
4630 52154 2000
4631 52155 2000
4632 52156 2000
4633 52157 2000
4634 52158 2000
4635 52159 2000
4636 52160 2000
4637 52161 2000
4638 52162 2000
4639 52163 2000
4640 52164 2000
4641 52165 2000
4642 52166 2000
4643 52167 2000
4644 52168 2000
4645 52169 2000
4646 52170 2000
4647 52171 2000
4648 52172 2000
4649 52173 2000
4650 52174 2000
4651 52175 2000
4652 52176 2000
4653 52177 2000
4654 52178 2000
4656 52180 2000
4657 52181 2000
4658 52182 2000
4659 52183 2000
4660 52184 2000
4661 52185 2000
4662 52186 2000
4663 52187 2000 2011 Крушение 16.07. 2011 года в штате Миннесота, вблизи г. Fridley
4664 52188 2000
4665 52189 2000
4666 52190 2000
4667 52191 2000
4668 52192 2000
4669 52193 2000
4670 52194 2000
4671 52195 2000
4672 52196 2000
4673 52197 2000
4674 52198 2000
4675 52199 2000
4676 52200 2000
4677 52201 2000
4678 52202 2000
4679 52203 2000
4680 52204 2000
4681 52205 2000
4682 52206 2000
4683 52207 2000
4684 52208 2000
4685 52209 2000
4686 52210 2000
4687 52211 2000
4688 52212 2000
4689 52213 2000
4690 52214 2000
4691 52215 2000
4692 52216 2000
4693 52217 2000
4694 52218 2000
4695 52219 2000
4696 52220 2000
4697 52221 2000
4698 52222 2000
4699 52223 2000
4700 50083 1997
4701 50084 1997
4702 50085 1997
4703 50086 1997
4704 50087 1997
4705 50088 1997
4706 50201 1997
4707 50202 1997
4708 50203 1997
4710 50205 1997
4711 50206 1997
4712 50207 1997
4713 50208 1997
4714 50209 1997
4716 50211 1997
4717 50212 1997
4718 50213 1997
4719 50214 1997
4720 50215 1997
4721 50216 1997
4722 50217 1997
4723 50218 1997
4724 50219 1998
4725 50220 1998
4726 50221 1998
4727 50222 1998
4728 50223 1998
4729 50224 1998
4730 50225 1998
4731 50226 1998
4732 50227 1998
4733 50228 1998
4733 50697 1998
4734 50229 1998
4735 50230 1998
4736 50231 1998
4737 50232 1998
4738 50233 1998
4739 50234 1998
4740 50235 1998
4741 50236 1998
4742 50237 1998
4743 50238 1998
4744 50239 1998
4745 50240 1998
4746 50241 1998
4747 50242 1998
4748 50243 1998
4749 50244 1998
4750 50245 1998
4751 50246 1998
4752 50247 1998
4753 50248 1998
4754 50249 1998
4755 50250 1998
4755 50709 1998
4756 50251 1998
4757 50252 1998
4758 50253 1998
4759 50254 1998
4760 50255 1998
4761 50256 1998 2013 Крушение 13.12. 2013 года в штате Оклахома, вблизи г. Tulsa
4762 50257 1998
4763 50258 1998
4764 50259 1998
4765 50260 1998
4766 50261 1998
4767 50262 1998
4768 50263 1998
4769 50264 1998
4770 50265 1998
4771 50519 1998
4834 50688 08.1998
4843 50697 1998
4855 50709 1998
4872 50726 1998
4919 50773 1998 To KCS
5000 54939 2004
5001 54938 2004
5002 54937 2004
5003 54936 2004
5004 54935 2004
5005 54934 2004
5006 54933 2004
5007 54932 2004

Records shown: 500 of 1522

Color coding

In operation
New (was not in regular operation)
Out of order
Abandoned / Dead storage
Written off
Current location and condition are unknown
Refurbishment (change of the serial number)
Transferred to another depot
Passed to an other railway (or to a plant)
Monument/Museum exhibit/Trainer
Renumbered
Renamed

Settings

Show all records in one table  ·  Show outdated records in a separate table
Hide photos  ·  Show photos