Informacje o zdjęciu
Licencja: BY-NC-ND
Opublikowano 16.04.2022 14:31 MSK
Wyświetleń — 539
Original publication date on TrainPix: 07.05.2021 22:10 MSK
Dokładne informacje
Rating: 0
|
Okręg kolejowy/Spółka: | Białoruska kolej BK |
Lokomotywownia: | TCh-16 Vitebsk |
Seria: | 2TE10M, 3TE10M |
Producent: | Voroshilovgrad Octoberrevolution Locomotive works |
Nr. ID lokomotywy: | 16160616/16160608 |
Wyprodukowano: | 11.1988 |
Kategoria: | Lokomotywy spalinowe |
Aktualny stan taboru: | Czynny |
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Витебск Белорусской ж. д.
Оборудован устройством КЛУБ-У |
Okręg kolejowy/Spółka: | Białoruska kolej BK |
Lokomotywownia: | TCh-12 Mogilev |
Seria: | DRB1/DRB1M/DR1pT |
Producent: | Rīgas Vagonbūves Rūpnīca |
Typ fabryczny: | 63-1368 |
Nr. fabryczny: | 005 |
Nr. ID lokomotywy: | 17801374/17211533/17212713/17211317/17212747 |
Wyprodukowano: | 30.05.2003 |
Kategoria: | Spalinowe zespoły trakcyjne |
Aktualny stan taboru: | Renumbered Czynny |
Przypis: | Головной вагон 00000084 |
Дополнительный головной безмоторный вагон для работы в составе дизель-поезда локомотивной тяги ДРБ1/ДРБ1М
Заводская модель РВЗ 63-1368 (рамная табличка 63-368)
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Могилёв Белорусской ж. д.
Информация:
Головной вагон 00000084:
С __.2008 — работал под номером ДРБ1М-084
С __.2012 — работал под номером ДРБ1-08
С __.2017 — работал под номером ДРБ1-11
С 10.2019 — работал под номером ДРБ1-14
С 05.2022 — работает под номером ДРБ1-09
Ремонты:
03.2014 — ТР-3 депо Лида
11.2017 — ТР-3 депо Лида
09.2019 — ТР-3 депо Лида
11.2022 — КР-1 депо Лида
Буферные фонари заменены на светодиодные |
Make/Manufacturer: | NIKON CORPORATION |
Model: | NIKON D7000 |
Software or Firmware: | Ver.1.04 |
Date and Time: | 12.04.2021 16:58 |
Exposure Time: | 1/160 sec |
Aperture Value: | 7.1 |
ISO Speed: | 200 |
Focal Length: | 38 mm |
Equivalent Focal Length: | 57 mm |
Flash: | Flash did not fire, compulsory flash suppression mode |
Metering Mode: | Pattern |
Shooting Mode: | Aperture priority |
Pokaż wszystkie dane EXIF |
|
|