Секция А в составе тройника 2ТЭ10М-3487А/2075А/2ТЭ10В-2988А
Informacje o zdjęciu
Licencja: Copyright ©
Opublikowano 16.04.2022 12:25 MSK
Wyświetleń — 583
Original publication date on TrainPix: 20.03.2020 12:34 MSK
Dokładne informacje
Rating: +4
|
Okręg kolejowy/Spółka: | Kolej Wschodniosyberyjska W-Syb |
Lokomotywownia: | Private depots at the enterprises |
Seria: | 2TE10M, 3TE10M |
Producent: | Voroshilovgrad Octoberrevolution Locomotive works |
Nr. ID lokomotywy: | 16221186/16131724/16221178 |
Wyprodukowano: | 1989 |
Kategoria: | Lokomotywy spalinowe |
Aktualny stan taboru: | Odstawiony |
Przypis: | АО "СУЭК" (3487А/2075А/2ТЭ10В-2988А) |
Эксплуатация:
Ранее работал в депо Бологовское Октябрьской ЖД
__.2000 — передан в депо Кемь
__.2005 — передан ООО "Севтехнотранс" (Тугнуйское ПТУ)
Позже — передан в АО "СУЭК"
Ремонты:
01.2008 — КР Даугавпилсский ЛРЗ
10.2013 — КР Даугавпилсский ТРЗ
09.2015 — КР Уссурийский ЛРЗ (секция А), включена в тройник 2988А/2075А/3487А
05.2021 — КР(?) депо Жлобин Белорусской ЖД (секция А в составе 3487А/2075А/2ТЭ10В-2988А)
Происшествия:
13.09.2014 — крушение на перегоне Тугнуй-Челутай подъездных путей ОАО "Разрез Тугнуйский", секция Б разбита |
Make/Manufacturer: | NIKON CORPORATION |
Model: | NIKON D5100 |
Software or Firmware: | Capture NX 2.4.7 W |
Date and Time: | 30.12.2019 19:45 |
Exposure Time: | 25 sec |
Aperture Value: | 4 |
ISO Speed: | 125 |
Exposure Bias: | +4/6 EV |
Focal Length: | 50 mm |
Equivalent Focal Length: | 75 mm |
Metering Mode: | Center Weighted Average |
Shooting Mode: | Manual |
Pokaż wszystkie dane EXIF |
|
|