Information about the photo
License: Copyright ©
Published 13.04.2022 07:49 MSK
Views — 1054
Original publication date on TrainPix: 07.07.2020 10:44 MSK
Detailed information
Rating: +11
|
Railway District/Company: | South Urals Railways Y-Ur |
Depot: | TCh-5 Kartаli |
Model: | VL80S |
Builder: | Novocherkassk Electric Locomotive Plant Novocherkassk |
Identification number: | 12538575/12538583 |
Built: | 07.1987 |
Category: | Main Electric Locomotives |
Current condition: | Passed to an other railway (or to a plant) In operation |
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Магдагачи Забайкальской ж. д.
10.11.2006 — передан в депо Северобайкальск Восточно-Сибирской ж. д.
30.09.2008 — передан в депо Петров Вал Приволжской ж. д.
18.07.2012 — передан в депо Чита Забайкальской ж. д.
25.12.2014 — передан в депо Карталы Южно-Уральской ж. д.
15.08.2022 — передан в депо Петров Вал Приволжской ж. д.
25.03.2024 — передан в депо Карталы Южно-Уральской ж. д.
Составность:
На 07.2020 — СМЕТ с ВЛ80С-403
На 12.2017 — СМЕТ с ВЛ80С-1787
До 0_.2024 — СМЕТ с ВЛ80С-1992
Ремонты:
29.05.1990 — ТР-3 депо Магдагачи
20.03.1992 — КР-1 Улан-Удэнский ЛВРЗ
21.07.1995 — ТР-3 депо Магдагачи
10.03.1999 — КР-1 Улан-Удэнский ЛВРЗ
30.09.2001 — ТР-3 депо Магдагачи
13.06.2003 — КР-1 депо Магдагачи
09.05.2005 — ТР-3 депо Магдагачи
25.09.2008 — КР Ростовский ЭРЗ
31.12.2012 — ТР-3 ТЧР-17 Чита-I
24.03.2017 — СР Челябинский ЭРЗ
30.12.2020 — ТР-3 СЛД-25 Аркаим
Происшествия:
17.03.2024 — сход на тракционном пути депо Карталы
в результате жёсткого сцепления с ВЛ80ТК-1208/1090А |
Make/Manufacturer: | NIKON CORPORATION |
Model: | NIKON D750 |
Software or Firmware: | Adobe Photoshop Lightroom Classic 9.1 (Macintosh) |
Copyright Information: | Nikon D750 |
Date and Time: | 04.07.2020 19:58 |
Exposure Time: | 1/250 sec |
Aperture Value: | 5.6 |
ISO Speed: | 400 |
Focal Length: | 170 mm |
Equivalent Focal Length: | 170 mm |
Flash: | Flash did not fire, compulsory flash suppression mode |
Metering Mode: | Pattern |
Shooting Mode: | Manual |
Show all EXIF data |
|
|
Link