RailGallery
3ЭС5К-296
Россия, Новосибирская область, станция Инская
Russia, Novosibirsk region, Inskaya station

Autor: Maxim Dmitriev · Новосибирск-Западный           Datum: 18 listopada 2012

Podaci o fotografiji

Licenca: BY-SA
Objavljeno 10.04.2022 18:17 MSK
Broj pregleda — 900
Izvorni datum objave
na stranici TrainPix:
29.10.2012 21:18 MSK
Detaljni podaci

Ocjenjivanje fotografije

3ЭС5К-296

Željeznički prijevoznik:Dalekoistočna željeznica   D-I
Depo:TChE-2 Khabarovsk-II
Serija vozila:3ES5K "Ermak"
Graditelj:Novocherkassk Electric Locomotive Plant   Novocherkassk
Identifikacijski broj:11381332/11381340/11381357
Godina proizvodnje:06.2012
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:U službi
Летом 2012 года поступил в депо Хабаровск-ll Дальневосточной ж/д.

Ремонт:
СР Улан-Удэнский ЛВРЗ — 09.2017 г.
ТР-3 СЛД-91 Дальневосточное — 12.2020 г.

Postavke snimanja

Model:Canon EOS 1100D
Date and Time:18.10.2012 16:36
Exposure Time:1/800 sec
Aperture Value:5.6
ISO Speed:100
Focal Length:49 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 6

Prikaži komentare napisane na stranici TrainPix (6)
30.10.2012 11:33 MSK
Citiraj označeno
azimut3000
Сплотка в ТЧЭ Хабаровск-2? 296 возвращался на завод или номер пропустили?
0
30.10.2012 19:23 MSK
Citiraj označeno
Udaloy
почему их в трех секциях усиленно штампуют?
0
30.10.2012 19:55 MSK
Citiraj označeno
Igore4eg
Потому-что 3ЭС5К.
0
30.10.2012 20:03 MSK
Citiraj označeno
36 Регион
Чтобы увеличить пропускную способность на перегонах.. По анологии как и : http://hostingkartinok.com/show-image.ph...003ab7d5af
0
30.10.2012 20:43 MSK
Citiraj označeno
azimut3000
РЖД требуются мощные локомотивы с 12 осями, которые будут заменять СМЕТ-ы 1,5хВЛ и 2хВЛ. Возможно, ещё будут дозаказывать бустерные секции к 2ЭС5, чтобы не покупать целый локомотив. Ещё бы асинхронники штамповали как коллекторные машины.
+3
30.10.2012 21:42 MSK
Citiraj označeno
Udaloy
ну так сделали бы ВЛ85М тогда уж
+1

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.