RailGallery
2ТЭ10МК-3013
Россия, Коми, станция Княжпогост
Russia, Komi, Knyazhpogost station

Autor: vavilove · Автово           Datum: 23 listopada 2021

Podaci o fotografiji

Licenca: Copyright ©
Objavljeno 06.04.2022 20:27 MSK
Broj pregleda — 446
Izvorni datum objave
na stranici TrainPix:
09.11.2021 17:40 MSK
Detaljni podaci

Fotografija je dodana u favorite: 1

Ocjenjivanje fotografije

2ТЭ10МК-3013

Željeznički prijevoznik:Sjeverna željeznica   Sev
Depo:TChE-22 Pechora
Serija vozila:2TE10M, 3TE10M
Graditelj:Voroshilovgrad Octoberrevolution Locomotive works  
Identifikacijski broj:16200255/16200263
Godina proizvodnje:09.1987
Vrsta vozila:Diesel Locomotives
Trenutno stanje:U službi
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Сальск Северо-Кавказской ж. д.
1988 г. — передан в депо Светлоград.
2009 г. — передан в депо Краснодар.
06.2016 г. — передан в депо Печора Северной ж. д.

Ремонт:
04.2018 г. СР Уссурийский ЛРЗ

Postavke snimanja

Model:NIKON D3300
Date and Time:23.10.2021 11:11
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:5
ISO Speed:400
Focal Length:35 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 3

Prikaži komentare napisane na stranici TrainPix (2)
10.11.2021 14:56 MSK
Citiraj označeno
Mehanik75
Похоже что после ТР-3 Сольград?
+1
12.11.2021 19:14 MSK
Citiraj označeno
Андрей Николаевич
Сколько раз наблюдал в Ухте, грузопоток не ахти какой правда год назад был там.
0
01.06.2024 11:14 MSK
Citiraj označeno
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Андрей Николаевич, 12.11.2021):
> Сколько раз наблюдал в Ухте, грузопоток не ахти какой правда год назад был там.>
Пока Северный широтный ход (от Лабытнангов до Уренгоя), не построят, грузопоток по воркутинскому ходу будет только падать. Потому, как воркутинские шахты постепенно закрываются - бо дешевле обходится добыча угля в Кузбассе и в Южной Якутии каръерным способом, чем в Воркуте на шахтах.
+1
+1 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.