RailGallery
SS4-0680; HXD3-0131; HXD3-0141; SS7D-0029; HXD3-0172
SS4-0680 · HXD3-0131 · HXD3-0141 · SS7D-0029 · HXD3-0172
Китай, провинция Шэньси, Баоцзи, станция Циншия
China, Shaanxi Province, Baoji, Qingshiya Railway Station
中华人民共和国陕西省宝鸡市青石崖站
Поезд № 6063 Баоцзи — Гуанъюань

Autor: Реньуатр Маглев · CRC           Datum: 20 lipnja 2024

Podaci o fotografiji

Licenca: Copyright ©
Objavljeno 09.10.2024 09:55 MSK
Broj pregleda — 795
Detaljni podaci

Fotografija je dodana u favorite: 4

SS4-0680

Željeznički prijevoznik:China Railway Corporation   CRC
Depo:Other
Serija vozila:SS4 (Shaoshan 4)
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:U službi
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c..._Depot.jpg

HXD3-0131

Željeznički prijevoznik:China Railway Corporation   CRC
Depo:Wuhan
Serija vozila:HXD3B
Graditelj:CNR Datong Electric Locomotive Co. Ltd. (DELC) (2003)   Datong
Godina proizvodnje:01.12.2006
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:U službi

HXD3-0141

Željeznički prijevoznik:China Railway Corporation   CRC
Depo:Wuhan
Serija vozila:HXD3B
Graditelj:CNR Datong Electric Locomotive Co. Ltd. (DELC) (2003)   Datong
Godina proizvodnje:01.12.2006
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:U službi

SS7D-0029

Željeznički prijevoznik:China Railway Corporation   CRC
Depo:Other
Serija vozila:SS7B, SS7C, SS7D, SS7E
Graditelj:Zhuzhou Electric Lomocomotive Works   Zhuzhou
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:U službi
Napomena:Саньян

HXD3-0172

Željeznički prijevoznik:China Railway Corporation   CRC
Depo:Wuhan
Serija vozila:HXD3B
Graditelj:CNR Datong Electric Locomotive Co. Ltd. (DELC) (2003)   Datong
Godina proizvodnje:01.12.2006
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:U službi

Komentari · 4

09.10.2024 09:55 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 20
Северная часть железной дороги Баоцзи-Чэнду должна проходить через горный хребет Цинлин, где часть крутых склонов составляет более 30‰. Локомотивы должны останавливаться посреди горного подъема, чтобы охладить внутренние тормоза и двигатели внутреннего сгорания, и станция была построена по этой причине.

Для обеспечения достаточной мощности во время подъема, грузовые поезда должны тащиться 4 локомотивами (3 спереди и 1 сзади), а пассажирские поезда - 2.
+23
+23 / –0
09.10.2024 12:00 MSK
Citiraj označeno
Broj objavljenih fotografija: 248
Очень интересно, спасибо большое за эту фотографию!
+11
+11 / –0
09.10.2024 14:31 MSK
Citiraj označeno
Павел В. Кашин · Дорохово
Broj objavljenih fotografija: 600
И спасибо за пояснение
+10
+10 / –0
10.10.2024 08:17 MSK
Citiraj označeno
Eugene · J-Ur
Broj objavljenih fotografija: 719
Думал по превью, неужели Мост Абаата/Пцырцху сняли с дрона) А вон как оно получается)))
+3
+3 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.