RailGallery
2ТЭ116-1426
Россия, Башкортостан, перегон Юматово — Алкино
Russia, Bashkortostan, Yumatovo — Alkino stretch

Autor: 2ЭС6 · Уфа           Datum: 20 srpnja 2024

Podaci o fotografiji

Objavljeno 10.09.2024 09:30 MSK
Broj pregleda — 478
Detaljni podaci

2ТЭ116-1426

Željeznički prijevoznik:Kujbiševska željeznica   Kbš
Depo:TChE-20 Sterlitamak
Serija vozila:2TE116
Graditelj:Voroshilovgrad Octoberrevolution Locomotive works  
Identifikacijski broj:16868515/16868523
Godina proizvodnje:1988
Vrsta vozila:Diesel Locomotives
Trenutno stanje:U službi
Napomena:1426А/550А
Эксплуатация:
__.____ — передан в депо Сургут.
02.2014 — передан в депо Войновка.
02.2016 — секция Б списана.

Ремонт:
05.2006 — КР
08.2013 — СР Воронежский ТРЗ.
06.2020 — КР Оренбургский ЛРЗ (секция А).

Postavke snimanja

Model:NIKON D7100
Copyright Information:copyright(c) Costeite
Date and Time:20.07.2024 16:48
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:250
Exposure Bias:+3 EV
Focal Length:55 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 4

11.09.2024 07:48 MSK
Citiraj označeno
2ЭС6 · Уфа
Broj objavljenih fotografija: 202
Мне кажется, что для 1426 тоже надо сделать 2 профиля
+3
+3 / –0
11.09.2024 09:02 MSK
Citiraj označeno
matvei.verholyak · Ферма
Broj objavljenih fotografija: 85
Цитата (2ЭС6, 11.09.2024):
> 1426 тоже надо сделать 2

А зачем,у него секция б списана
+1
+1 / –0
11.09.2024 09:32 MSK
Citiraj označeno
2ЭС6 · Уфа
Broj objavljenih fotografija: 202
Понятно
+2
+2 / –0
11.09.2024 09:37 MSK
Citiraj označeno
milrood · Уфа
Broj objavljenih fotografija: 277 · Izvršni urednik / Urednik
2 профиля я сделал из-за того, что одна секция в депо Стерлитамак, а другая в ТЧЭ-7. А так - нет смысла создавать отдельные профили, если машины в одном депо. Другое дело, если, например, работают поодиночке. У нас такое не практикуется.
+3
+3 / –0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.