RailGallery
2ТЭ25КМ-0634
Zdjęcie informacyjne
Россия, Брянская область, Брянский машиностроительный завод
Russia, Bryansk region, Bryansk engineering works
Фото из пресс-релиза ЗАО "ТМХ"

Otrzymane od Дмитрий Закутный · Msk           Data: 28 listopada 2022 r.

Informacje o zdjęciu

Licencja: BY
Opublikowano 01.03.2023 13:29 MSK
Wyświetleń — 1894
Dokładne informacje

Dodali do ulubionych: 2

2ТЭ25КМ-0634

Okręg kolejowy/Spółka:Ulan-Bator railway  
Lokomotywownia:TСh-2 Ulan-Bator
Seria:2TE25KM
Producent:Bryansk Machine-building factory   Bryansk
Wyprodukowano:2022
Kategoria:Lokomotywy spalinowe
Aktualny stan taboru:Czynny
Эксплуатация:
C постройки поступил в депо Улан-Батор Улан-Баторской ж. д.

Komentarze · 15

01.03.2023 14:49 MSK
Link
Avtomatcik74 · Y-Ur
Zdjęć: 190 · Redaktor zarządzający
Ух ты. Досих пор Монголы закупают у нас КМы)))
+8
+9 / –1
01.03.2023 14:51 MSK
Link
Typhoon · Kbs
Zdjęć: 1651
А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас
+14
+14 / –0
01.03.2023 14:57 MSK
Link
Т-64БВ · Кунцево II
Zdjęć: 107
Как все таки схема окраски меняет внешний вид локомотива! Благодаря темному сине-фиолетовому цвету становятся невидимыми кривые маски фар, и морда локомотива уже не смотрится косоглазой.
+14
+14 / –0
01.03.2023 15:01 MSK
Link
Zdjęć: 2009 · Zastępca administratora
И схема, и цвета...
+7
+8 / –1
01.03.2023 17:20 MSK
Link
Zdjęć: 13
А на мой взгляд, перебор по цветам. И синий и голубой, и красный и оранжевый, эмблема из мелких частей. И все это на очень ограниченном участке морды локомотива. Калейдоскоп какой то. Глазу утомительно.
+3
+5 / –2
01.03.2023 17:56 MSK
Link
Zdjęć: 2748
Цитата (Typhoon, 01.03.2023):
> А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого?

С США они прекрасно работали. И готовые тепловозы у них покупали https://railgallery.ru/photo/161780/ (и они у них до сих пор работают успешно). И модули "СуперСкид" для модернизации тепловозов в немалых количествах https://railgallery.ru/photo/171349/, https://railgallery.ru/photo/188169/. И тоже всё это в работе.
+5
+5 / –0
01.03.2023 18:54 MSK
Link
vzrm_grs · Рай
Zdjęć: 1
И у КНР покупали тепловозы. https://railgallery.ru/photo/181755/?vid=38238
+5
+5 / –0
02.03.2023 21:11 MSK
Link
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Zdjęć: 128
Thanks for the photo. In 31.Dec.2022, 3 pieces of 2TE25KM locomotives came in Mongolia from Bryansk. Numbers are 598, 634 and 638. Now, they are working in Gobi part of our railway.
+4
+4 / –0
02.03.2023 21:39 MSK
Link
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Zdjęć: 128
Quote (Typhoon, 01.03.2023):
> А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас

Okay, so. These 2TE25KM locomotives were just investment from the Russian side shareholding of UBTZ. Do you think that why Russian side shortly invested for 2TE25KM? Because of 2TE116UM! In 2009, Russian side shareholders decided to buy of 31 pieces of 2TE116UM locos. And now, more than half of them parked in loc reserve base:( By the way, we have another options to buy locomotives, too. Later 2023, about 20 pieces of SD70ACE locomotives will come from EMD and several pieces of TE33A from GE Astana.
+3
+3 / –0
02.03.2023 21:49 MSK
Link
Brak zdjęć
Цитата (Monrailpic, 02.03.2023):
> Thanks for the photo. In 31.Dec.2022, 3 pieces of 2TE25KM locomotives came in Mongolia from Bryansk. Numbers are 598, 634 and 638. Now, they are working in Gobi part of our railway.
598??? https://railgallery.ru/photo/188438/?vid=203139
+1
+1 / –0
02.03.2023 21:54 MSK
Link
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Zdjęć: 128
Ahh, 593!
+1
+1 / –0
02.03.2023 22:44 MSK
Link
Zdjęć: 2748
Цитата (Monrailpic, 02.03.2023):
> Quote (Typhoon, 01.03.2023):
> > А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас
>
> Okay, so. These 2TE25KM locomotives were just investment from the Russian side shareholding of UBTZ. Do you think that why Russian side shortly invested for 2TE25KM? Because of 2TE116UM! In 2009, Russian side shareholders decided to buy of 31 pieces of 2TE116UM locos. And now, more than half of them parked in loc reserve base:( By the way, we have another options to buy locomotives, too. Later 2023, about 20 pieces of SD70ACE locomotives will come from EMD and several pieces of TE33A from GE Astana.

And for what reason half of 2TE116UM are in reserve?
+2
+2 / –0
03.03.2023 07:19 MSK
Link
Monrailpic · Ulan-Bator railway
Zdjęć: 128
The problem of diesel engine and computer system! Btw, some of that scrapped locos already selected to get modernization, installing SUPER-SKID GEVO12 d/e. Same as 2ZAGAL and 2TE116UD.
+3
+3 / –0
03.03.2023 07:29 MSK
Link
Zdjęć: 2748
Thank you for your reply.
+2
+2 / –0
03.03.2023 08:24 MSK
Link
Brak zdjęć
Цитата (Monrailpic, 03.03.2023):
> The problem of diesel engine and computer system! Btw, some of that scrapped locos already selected to get modernization, installing SUPER-SKID GEVO12 d/e. Same as 2ZAGAL and 2TE116UD.
Не понял - на UM уже поставили GEVO12?
+2
+2 / –0

Twój komentarz

Nie jesteś zalogowany.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zdjęcia.