RailGallery
ЧМЭ3-2740
Россия, Краснодарский край, станция Лазаревская
Russia, Krasnodar krai, Lazarevskaya station

Autor: bessochi · Адлер           Datum: 10 listopada 2017

Podaci o fotografiji

Licenca: BY-ND
Objavljeno 15.10.2022 20:02 MSK
Broj pregleda — 311
Izvorni datum objave
na stranici TrainPix:
13.10.2017 06:44 MSK
Detaljni podaci

Ocjenjivanje fotografije

Ocjena: +1
AVM 32+1

ЧМЭ3-2740

Željeznički prijevoznik:Sjevernokavkaska željeznica   S-Kav
Depo:TChE-16 Tuapse
Serija vozila:ChME3
Graditelj:ČKD   Praha
Identifikacijski broj:15537400
Godina proizvodnje:24.09.1978
Vrsta vozila:Shunting Locomotives
Trenutno stanje:U službi
Ремонт:
10.1996 – КР
10.2007 – СР
11.2010 – ТР-3 ТЧР Тихорецкая, срок службы продлён
08.2013 – КР Оренбургский ЛРЗ
06.2022 – СР СЛД-17 Тихорецкая

Postavke snimanja

Model:NIKON D7100
Artist Name:Bessochi
Copyright Information:Bessochi
Date and Time:10.10.2017 13:04
Exposure Time:1/250 sec
Aperture Value:8
ISO Speed:100
Exposure Bias:–1 EV
Focal Length:70 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 7

Prikaži komentare napisane na stranici TrainPix (7)
13.10.2017 08:37 MSK
Citiraj označeno
Лебедевский
Веревочку надо с собой возить, а не мальченку бедного насиловать)))
+4
13.10.2017 19:43 MSK
Citiraj označeno
механик 64
А лучше пружину,или резинку.
+1
13.10.2017 22:16 MSK
Citiraj označeno
Лебедевский
Для ТЭМ2 ещё проще просто костыль)))
+1
14.10.2017 18:43 MSK
Citiraj označeno
odessa
А к чему сказаны все комментарии, расскажите для непросвещённого?
0
14.10.2017 19:14 MSK
Citiraj označeno
Лебедевский
Цитата (механик 64, 13.10.2017):
> А лучше пружину,или резинку.

Нее, дизель в разнос пойдет
0
14.10.2017 19:38 MSK
Citiraj označeno
Анатолий Нагорнов
Цитата (odessa, 14.10.2017):
> А к чему сказаны все комментарии, расскажите для непросвещённого?

Трактор глохнет
+1
14.10.2017 23:20 MSK
Citiraj označeno
Typhoon
Цитата (odessa, 14.10.2017):
> А к чему сказаны все комментарии, расскажите для непросвещённого

Традиционно по средством контроллера позиции не возрастают(обороты не возрастают) вот и приходится примитивным способом рейку дёргать в ручную! То есть в ручную регулировать подачу топлива в цилиндры, тем самым повышать обороты дизеля!
+1

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.