Informacje o zdjęciu
Licencja: BY-ND
Opublikowano 17.06.2022 19:51 MSK
Wyświetleń — 457
Original publication date on TrainPix: 11.05.2013 14:56 MSK
Dokładne informacje
Dodali do ulubionych: 1
Rating: +2
|
Okręg kolejowy/Spółka: | October Railway Okt |
Lokomotywownia: | TChE-30 Suoyarvi |
Seria: | 2M62U |
Producent: | Luhansk Locomotive works Luhansk |
Nr. ID lokomotywy: | 16316671/16316689 |
Wyprodukowano: | 1991 |
Wycofano: | 04.2016 |
Kategoria: | Lokomotywy spalinowe |
Aktualny stan taboru: | Obecna lokalizacja i stan są nieznane |
С завода поступил в ТЧ-24 Петрозаводск
После передан в ТЧ-25 Медвежья Гора, оттуда в ТЧ-30 Суоярви.
Был оборудован тормозами ЭПТ и строго ходил в Пассажирском графике по направлению: Петрозаводск — Медвежья Гора, Петрозаводск-Волховстрой до 1997 года. Тепловоз был закреплён всего на три локомотивные бригады. (Подобные тепловозы ТЧ-24: 2М62у-0332, 0333, 0334, 0335, 0336)
КР Полтавский ТРЗ 08.2005 г.
ТР-3 ТЧ Унеча 2012 г.
Установлены заводские таблички № 4355/1982 и 4364/1982 г. в. |
Okręg kolejowy/Spółka: | October Railway Okt |
Lokomotywownia: | Private depots at the enterprises |
Seria: | TEM2UM |
Producent: | Bryansk mashinery plant Bryansk |
Nr. ID lokomotywy: | 15453426 |
Wyprodukowano: | 1989 |
Kategoria: | Lokomotywy manewrowe |
Aktualny stan taboru: | Czynny |
Przypis: | Сортавальский ДСЗ |
Make/Manufacturer: | OLYMPUS IMAGING CORP. |
Model: | E-510 |
Software or Firmware: | Adobe Photoshop CS5 Windows |
Date and Time: | 23.01.2011 13:06 |
Exposure Time: | 1/800 sec |
Aperture Value: | 5.2 |
ISO Speed: | 200 |
Focal Length: | 110 mm |
Flash: | Flash did not fire, auto mode |
Metering Mode: | Center Weighted Average |
Shooting Mode: | Aperture priority |
Pokaż wszystkie dane EXIF |
|
|