RailGallery
ВЛ10-1677; ВЛ10-1390
Россия, Краснодарский край, база запаса Тимашевская
Russia, Krasnodar krai, Timashevskaya reserve base

Autor: Denzel Washington · S-Kav           Datum: 16 ožujka 2013

Podaci o fotografiji

Licenca: BY-ND
Objavljeno 14.06.2022 01:46 MSK
Broj pregleda — 627
Izvorni datum objave
na stranici TrainPix:
20.03.2013 10:05 MSK
Detaljni podaci

Ocjenjivanje fotografije

ВЛ10-1677

Željeznički prijevoznik:Sjevernokavkaska željeznica   S-Kav
Depo:TChE-16 Tuapse
Serija vozila:VL10
Graditelj:Tbilisi electric locomotive building plant  
Identifikacijski broj:12233532/12233540
Godina proizvodnje:09.1974
Datum otpisa:03.2021
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:Prodaja novom vlasniku Otpisano
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Петропавловск Южно-Уральской ж. д.
06.1994 – передан в депо Рыбное Московской ж. д.
08.2003 – передан в депо Туапсе Северо-Кавказской ж. д.
05.2013 – передан в депо Курган Южно-Уральской ж. д.
05.2017 – передан в депо Кинель Куйбышевской ж. д.
04.2018 – передан в депо Пенза-III
07.2019 – передан в депо Орехово Московской ж. д.

Ремонт:
08.1987 – КР

ВЛ10-1390

Željeznički prijevoznik:Sjevernokavkaska željeznica   S-Kav
Depo:TChE-16 Tuapse
Serija vozila:VL10
Graditelj:Novocherkassk Electric Locomotive Plant   Novocherkassk
Identifikacijski broj:12227799/12227807
Godina proizvodnje:04.1975
Datum otpisa:01.2016
Datum kasacije:04.2016
Vrsta vozila:Electric Locomotives
Trenutno stanje:Prodaja novom vlasniku Otpisano
Эксплуатация:
С завода поступил в депо Московка Западно-Сибирской ж. д.
12.1999 — передан в депо Туапсе Северо-Кавказской ж. д.
02.2013 — передан в депо Курган Южно-Уральской ж. д.

Ремонт:
03.2002 — КР

Komentari · 3

Prikaži komentare napisane na stranici TrainPix (3)
20.03.2013 17:50 MSK
Citiraj označeno
Михалыч
Зажмурились?
0
20.03.2013 20:38 MSK
Citiraj označeno
Тушинец
В Абхазии пригодились бы.
+1
20.03.2013 21:51 MSK
Citiraj označeno
Haizer
Уважаемые комментаторы,если электровозы стоят на базе запаса - это не означает что они так и будут стоять гнить или они сломаны,просто нет необходимости их использования в определенный момент времени, с переходом на летний график движения,большинство локомотивов снова будут на стальных магистралях.
Тушинец-они бы не только Абхазии пригодились бы,но и России и странам СНГ.
+1

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.