Informacje o zdjęciu
Licencja: BY-ND
Opublikowano 08.06.2022 10:53 MSK
Wyświetleń — 282
Original publication date on TrainPix: 30.08.2013 23:14 MSK
Dokładne informacje
Rating: +2
|
Okręg kolejowy/Spółka: | Moscow Railway Msk |
Lokomotywownia: | Rybnoe-Sortirovochnoe operational depot (TChE-38) |
Seria: | VL10K |
Nr. fabryczny: | 166 |
Nr. ID lokomotywy: | 12216271/12216289 |
Wyprodukowano: | 10.1971 |
Wycofano: | 08.2021 |
Kategoria: | Lokomotywy elektryczne |
Aktualny stan taboru: | Przeniesiono do innego okręgu kolejowego/spółki (lub fabryki) Obecna lokalizacja i stan są nieznane |
С завода поступил в депо Курган Южно-Уральской ж. д.
03.1994 — передан в депо Орехово Московской ж. д.
02.2006 — передан в депо Рыбное-Сортировочное
11.2013 — передан в депо Орехово
Ремонт:
КР-1 Челябинский ЭРЗ — 02.1977 г.
КР-1 Челябинский ЭРЗ — 04.1982 г.
КР-1 Челябинский ЭРЗ — 11.1987 г.
КР-1 Челябинский ЭРЗ — 02.1993 г.
КР Челябинский ЭРЗ — 04.2001 г.
КРП Челябинский ЭРЗ — 02.2006 г.,оборудован смешанным возбуждением ТЭД.
СР Челябинский ЭРЗ — 03.2013 г.
Утилизирован фирмой ОАО "РППЖТ" на подъездном пути от ст.Дягилево — 09.2021 г. |
Make/Manufacturer: | NIKON CORPORATION |
Model: | NIKON D5100 |
Software or Firmware: | Adobe Photoshop CS6 (Windows) |
Date and Time: | 26.08.2013 17:29 |
Exposure Time: | 1/320 sec |
Aperture Value: | 8 |
ISO Speed: | 500 |
Exposure Bias: | +4/6 EV |
Focal Length: | 85 mm |
Equivalent Focal Length: | 127 mm |
White Balance: | Cloudy weather |
Metering Mode: | Pattern |
Shooting Mode: | Aperture priority |
Pokaż wszystkie dane EXIF |
|
|
Link