RailGallery
ТГМ4А-414
Россия, Ростовская область, ООО "Техно-Дон"
Russia, Rostov region, "Tekhno-Don" LLC

Autor: Копылов Н.О. · S-Kav           Datum: 3 svibnja 2015

Podaci o fotografiji

Licenca: Copyright ©
Objavljeno 20.04.2022 11:01 MSK
Broj pregleda — 304
Izvorni datum objave
na stranici TrainPix:
09.07.2015 10:06 MSK
Detaljni podaci

ТГМ4А-414

Željeznički prijevoznik:Sjevernokavkaska željeznica   S-Kav
Depo:Private depots at the enterprises
Serija vozila:TGM4A, TGM4L
Graditelj:Lyudinovo Locomotive Plant   Lyudinovo
Godina proizvodnje:1975
Vrsta vozila:Shunting Locomotives
Trenutno stanje:Otpisano
Napomena:ЗАО "Транспорт", Ростов-на-Дону
На кабине указан как ТГМ4А-414, на кузове — ТГМ4-252.

Postavke snimanja

Model:NIKON D3100
Date and Time:03.05.2015 11:47
Exposure Time:1/400 sec
Aperture Value:7.1
ISO Speed:320
Exposure Bias:+2/6 EV
Focal Length:42 mm
Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 6

Prikaži komentare napisane na stranici TrainPix (6)
09.07.2015 12:53 MSK
Citiraj označeno
Копылов Н.О.
Как внешне различить ТГМ4 от ТГМ4А?
+1
09.07.2015 13:28 MSK
Citiraj označeno
Panzer
Внешне - никак
0
09.07.2015 21:55 MSK
Citiraj označeno
jt826
Цитата (Коля ЭП20, 09.07.2015):
> Как внешне различить ТГМ4 от ТГМ4А?
разве что взвесить
0
09.07.2015 21:57 MSK
Citiraj označeno
pupil-jc
А как же клеймо на раме, там есть различия?
0
09.07.2015 21:59 MSK
Citiraj označeno
Mehanik75
В данном случае кабина от ТГМ3(одно-пультовая) и охлаждение компрессора у бака
0
09.07.2015 22:52 MSK
Citiraj označeno
AlexOl
Надо посмотреть на осевые редукторы: у ТГМ4 редукторы с горизонтальным разъемом и одной изогнутой реактивной тягой (как у ТГМ6), а у ТГМ4А - с "косым" разъемом и двумя прямыми реактивными тягами.
Но в эксплуатации тележки могли и поменять.
0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.