Все комментарии к фотографиям ТГМ6В-0170

Отобразить все комментарии

Ссылка
Mehanik75 · 20.12.2013 21:57 MSK
Огромное спасибо за такой кадр!!!
0
Ссылка
rex · 13.03.2012 14:45 MSK
Понятно, машина непрерывного литья заготовок. Но блюминиги и слябинги не отступят
0
Ссылка
Phantom_3d · 13.03.2012 14:25 MSK
Слябы льют в этом цехе. Вообще, очень интересный комплекс
0
Ссылка
KRAKOMOBILA · 13.03.2012 13:13 MSK
"ПНРС" - Производство Непрекъснато Разливане на Стомана.
0
Ссылка
rex · 13.03.2012 12:54 MSK
Что есть ПНРС? Толи НРС что я думаю. А снимок замечательный!
0
Ссылка
KRAKOMOBILA · 13.03.2012 11:54 MSK
tzhs - към днешната дата Ботевградско шосе все още се нарича така.
0
Ссылка
Дизельный Полтавчанин · 13.03.2012 11:13 MSK
Цитата (Буревестник-Тушино, 13.03.2012):
> такие чистенькие

действительно ,на мет комбинате и такие чистые :)
0
Ссылка
Буревестник-Тушино · 13.03.2012 09:07 MSK
такие чистенькие
0
Ссылка
tzhs · 13.03.2012 08:21 MSK
В 1972 году там было интереснее: перед самым комбинатом было пересечение в одном уровне троллейбусной контактной сети с болгарской переменкой 25 кВ! Единственный раз в жизни видел! Сейчас вроде бы это уже развязка в двух уровнях. Мой отец участвовал в реконструкции ТЭЦ Кремиковцев, а жили мы в доме по адресу Ботевградско шоссе, 17. Эта улица теперь как называется?
+1
Ссылка
Воздух Свободы · 13.03.2012 05:00 MSK
Спасибо за фото :).

Интересно наблюдать, что болгарский и русский текст не нуждается в переводе с одного на другой язык :)
+1
Ссылка
KRAKOMOBILA · 13.03.2012 00:29 MSK
На някой от локомотивите имаше автосцепки СА3, а на други винтов спряг. Предполагам защото имаше доста вагони с автосцепки (основно за шлака и други използвани само на територията на завода) - локомотивите които са били единствено в завода са останали с автосцепки СА3 за по-лесно - останалите са с винтов спряг тъй като извършват маневри в гара Обединена с различни типове вагони на БДЖ.
+1
Ссылка
2ЭС5К · 12.03.2012 23:48 MSK
А почему тогда СА3?
0
Ссылка
KRAKOMOBILA · 12.03.2012 23:44 MSK
1435мм.
0
Ссылка
2ЭС5К · 12.03.2012 23:40 MSK
А какая там колея хоть, раз СА3?
0
Ссылка
toljn · 12.03.2012 20:32 MSK
а почему автосцепка СА-3 а не крюковая?
0
Ссылка
KRAKOMOBILA · 12.03.2012 17:07 MSK
Кремиковци е металургичен комбинат в близост до София. Разпростира се на огромна площ и има няколко рудника и десетки заводи на територията си. Разполагаха с локомотиви ТЭМ2, ТЭМ2Б, ТГМ6А, ТГМ6В и ЕЛ2. За жалост преди няколко години комбината фалира и започна неговото събаряне. Към днешна дата си нямам на представа какво се случва с железопътният им подвижен състав.

Ето и комбината от Google Maps - http://g.co/maps/6rz2v
0
Ссылка
Denis · 12.03.2012 16:59 MSK
А можно поподробнее об этом месте и о локомотивах?
0
Ссылка
KRAKOMOBILA · 12.03.2012 16:20 MSK
WHOOAA!! БЛАГОДАРЯ ЗА СНИМКАТА! Определено е нещо уникално за мен.
0