Все комментарии к фотографиям 802203

Отобразить все комментарии

Ссылка
Hagues98 · 12.06.2020 15:50 MSK
Quote (Paulus, 12.06.2020):
> Yes, exactly this

It's a shame it doesn't run anymore(
+1
Ссылка
Paulus · 12.06.2020 14:15 MSK
Цитата (Hagues98, 11.06.2020):
> Do you mean the ICE TD?
> https://www.google.com/search?q=ice+td&s...zMCofSM

Yes, exactly this
https://www.pentaxforums.com/forums/memb...e4.html
+1
Ссылка
Чока · 11.06.2020 15:43 MSK
Цитата (Hagues98, 02.06.2020):
> High Speed Diesel and Electric, this train is Bi-Mode and can run at 125mph / 200kph on both diesel mode and Electric. The reason for this is part of the route has overhead wires but part doesn't. In the UK we don't have such a high proportion of electrified track))

Thank you.
+3
Ссылка
Hagues98 · 11.06.2020 13:01 MSK
Quote (Paulus, 10.06.2020):
> Где-то попадпались фотки датского дизельного Сапсана на паромной переправе.
> Потом то ли порезали, то ли в Румынию подарили.

Do you mean the ICE TD?
https://www.google.com/search?q=ice+td&s...zMCofSM
+1
Ссылка
Paulus · 11.06.2020 02:30 MSK
Цитата (Плотников П, 02.06.2020):
> О таких поездах у нас даже не слышали. Сапсан с дизелем.

Где-то попадпались фотки датского дизельного Сапсана на паромной переправе.
Потом то ли порезали, то ли в Румынию подарили.
+1
Ссылка
Hagues98 · 10.06.2020 01:05 MSK
Quote (HAnS, 09.06.2020):
> A single issue - I was surprised that the seats couldn't be adjusted.

They really are quite a smart train, however personally I find the GWR ones look quite boring in the Green livery.

As for the seats many Brits have complained that they aren't comfy enough for long distance journeys, which I think I agree with.
+1
Ссылка
HAnS · 09.06.2020 16:58 MSK
Классный апарат, ездил на таких, только на маршрутах GWR. Быстрый, тихий - я сначала и не знал, что он двурежимный, только через полчаса после Рединга заметил, что пропали столбы КС и начал гуглить, что же происходит.

Единственное, что было странно - достаточно жесткие сидушки без возможности наклона.
----------------------
Cool vehicle, I've really enjoyed rides on the GWR. Quick and silent, for the first time it took me half an hour after Reading to realize that the electrification is gone. I didn't even know at the time that those are bi-mode.

A single issue - I was surprised that the seats couldn't be adjusted.
0
Ссылка
Hagues98 · 03.06.2020 12:30 MSK
Quote (Ваня 543, 02.06.2020):
> но РЖД вместо того чтобы довести его до ума предпочитает таскать ласточку тепловозом.


Personally a TEP70 with a Swallow is more interesting to see than the train in the above photo)))
+1
Ссылка
Ваня 543 · 02.06.2020 22:39 MSK
Отчего же не слышали - есть же нечто подобное чуть тихоходнее в виде ДТ1, но РЖД вместо того чтобы довести его до ума предпочитает таскать ласточку тепловозом.
+3
Ссылка
Плотников П · 02.06.2020 15:14 MSK
О таких поездах у нас даже не слышали. Сапсан с дизелем.
+1
Ссылка
Hagues98 · 02.06.2020 15:01 MSK
Quote (Чока, 02.06.2020):
> Это скоростной дизель?

High Speed Diesel and Electric, this train is Bi-Mode and can run at 125mph / 200kph on both diesel mode and Electric. The reason for this is part of the route has overhead wires but part doesn't. In the UK we don't have such a high proportion of electrified track))

https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_802
+3
Ссылка
Чока · 02.06.2020 11:20 MSK
Это скоростной дизель?
+1
Ссылка
Hagues98 · 01.06.2020 15:19 MSK
Quote (Костя Бабакалов, 01.06.2020):
> В Британии на ЖД тоже левостороннее движение?

Yes they do.
+2
Ссылка
Костя Бабакалов · 01.06.2020 13:14 MSK
В Британии на ЖД тоже левостороннее движение?
+1
Ссылка
Hagues98 · 31.05.2020 18:52 MSK
Quote (Shummy, 31.05.2020):
> Really nice pic from Mavic

Thank you! Certainly a good drone ))
+2
Ссылка
Shummy · 31.05.2020 18:32 MSK
Really nice pic from Mavic
+1
Ссылка
Hagues98 · 31.05.2020 14:32 MSK
TransPennine Express 802 203 works 9M34 Newcastle to Liverpool Lime Street near Marsden in West Yorkshire.
+6