Комментарии на фотографии пользователя Hagues98

Отобразить все комментарии

««1 ··· 28293031323334 ··· 53»»
Ссылка
Hagues98 · BR · 30.07.2022 16:52 MSK
Фото: 195 · Редактор — Великобритания
HZ 1141 390 with a EC destined for Zagreb.
+7
+7 / –0
Ссылка
Hagues98 · BR · 18.07.2022 22:16 MSK
Фото: 195 · Редактор — Великобритания
Cargounit, leased to CD Cargo Poland E6ACTa-004 hauls a coal train formed of mostly Romanian wagons + a few Czech CDC wagons thrown in.
+3
+3 / –0
Ссылка
Hagues98 · BR · 12.07.2022 21:35 MSK
Фото: 195 · Редактор — Великобритания
Thank you both! I'm glad to be back sharing photo's with you all :)
+4
+4 / –0
Ссылка
Craizer · 12.07.2022 20:53 MSK
Нет фотографий
I am happy to join Anatoly's comment!
+6
+6 / –0
Ссылка
Анатолий Нагорнов · Поточино · 12.07.2022 20:06 MSK
Фото: 2005 · Администратор
Welcome aboard, Richard :)
Glad to see you in our gallery
+6
+6 / –0
Ссылка
Hagues98 · BR · 12.07.2022 18:22 MSK
Фото: 195 · Редактор — Великобритания
Cargounit, working Captrain EU07E-109 heads south from Gdansk port.
+10
+10 / –0
Ссылка
Hagues98 · BR · 02.07.2022 08:06 MSK
Фото: 195 · Редактор — Великобритания
GYSEV "V43" 430 328 heads westwards with a train of LKW Walter trailers on it's way to most likely Germany. The line on the leftmost goes to Komárno in Slovakia where the two rightmost continue to Gyór and Austria.
+3
+3 / –0
Ссылка
Круг из Ростокино · 01.07.2022 00:47 MSK
Нет фотографий
Цитата (Лебедевский, 30.06.2022):
> такие убогие у них тепловозы

Роман Евгеньевич, однако у англичан есть общие черты с нами - различные массовые серии тепловозов, вроде того же Класса 31(263 машины), 37(309 машин, легендарный "трактор", который работает и по сей день, а некоторым уже +/-60 лет), 47(512 машин, самый живучий тепловоз Британии) проработали гораздо дольше всяких опытных или малочисленных прогрессивных. Всякие более новые 56, 57, 59, 60 и совсем новьё других серий не беру в расчёт(их даже меньше выпущено)
+1
+1 / –0
Ссылка
Лебедевский · Окт · 30.06.2022 09:21 MSK
Фото: 111
Смотрел видео в ютубе, такие убогие у них тепловозы.
+2
+2 / –0
Ссылка
Hagues98 · 27.01.2022 20:15 MSK
Class 20's on the Rail Head Treatment Train pass the old signalbox at Barnetby Station as they work on leafblasting duties.
+4
Ссылка
Hagues98 · 22.01.2022 12:34 MSK
VL80S-576 leads a "refridgerated intermodal" through Kazan 2 as it heads westbound. This was quite an interesting train for me to see with the generator wagons in the consist.
+8
Ссылка
Hagues98 · 21.09.2021 12:25 MSK
Quote (RocketRush, 21.09.2021):
> Хорошо!

Thanks!
+1
Ссылка
RocketRush · 21.09.2021 08:25 MSK
Хорошо!
+4
Ссылка
Hagues98 · 21.09.2021 08:05 MSK
On the North Yorkshire Moors Railway, a preserved Railway in the North of England, 5428 Eric Tracy operates the 1T15 Whitby - Pickering service past Moorgates.
The train runs for 24 miles from the North Yorkshire coast, along the Whitby to Grosmont line which is owned and operated by the Network Rail, before traveling the 18 miles to Pickering along the NYMR. Because the NYMR is a "preserved line", it see's only tourist trains, mostly hauled by steam locomotives, as well as some heritage diesels and operates services 7 days a week, 8-9 months of the year for tourists to enjoy. This is one of many such railways in the Uk.
+6
Ссылка
Hagues98 · 03.09.2021 19:35 MSK
Thank you both!
+2
Ссылка
Craizer · 03.09.2021 19:10 MSK
Cool!
+3
Ссылка
Анатолий Нагорнов · 03.09.2021 11:26 MSK
Nice)
+4
Ссылка
Hagues98 · 03.09.2021 10:17 MSK
Very much so! Classic AC Skoda!
+5
Ссылка
Hagues98 · 03.09.2021 08:27 MSK
Lithuanian ER20CF-006 approaches Vaidotai yard running as a light engine from the Juodšiliai direction (maybe returning from Kena).
In the background the first section Vaidotai Yard can be seen with the intermodal terminal alongside.
+4
Ссылка
trainagain · 03.09.2021 07:40 MSK
Brutal old fashioned locomotive!
+4
««1 ··· 28293031323334 ··· 53»»