Все комментарии к фотографиям 802303

Отобразить все комментарии

Ссылка
Marat Elektrichka · Пресня · 09.10.2024 21:44 MSK
Фото: 124 · Общий редактор
We have no less strange things in Russia, and no one knows why they need) Truly, bureaucracy has no nationality and citizenship))
+2
+2 / –0
Ссылка
Hagues98 · BR · 09.10.2024 21:39 MSK
Фото: 221 · Редактор — Великобритания
Yes what you are saying makes sense. Just in the UK we have a special class for such train separate from EMU for some reason haha. I am not the expert on all of these new types of trains as they aren't so interesting)).
+3
+3 / –0
Ссылка
Marat Elektrichka · Пресня · 09.10.2024 21:37 MSK
Фото: 124 · Общий редактор
It's an interesting thought, but I have some doubts. BMU, in fact, is the same thing with diesel-EMU, just in other words. I'm not sure, to make different types according to differences of national classifies makes sense. About trains with electric overhead and batteries, I think, it's an EMU too: in fact, they have electric power in any case, but only from different sourses
+2
+2 / –0
Ссылка
Hagues98 · BR · 09.10.2024 21:24 MSK
Фото: 221 · Редактор — Великобритания
They would be classed as Bi-mode multiple units or (BMU) if I remember correctly. You can also get trains that are Electric overhead and battery powered which would come under the same category.
+2
+2 / –0
Ссылка
Marat Elektrichka · Пресня · 09.10.2024 17:35 MSK
Фото: 124 · Общий редактор
Очередной повод вывести отдельную категорию «Дизель-электропоезда»
+3
+3 / –0
Ссылка
MoscowRailfan// · Реутово · 09.10.2024 10:31 MSK
Фото: 175
Этот поезд - гибрид, основную дистанцию на маршрутах он едет как обычный электропоезд, а когда контактная сеть заканчивается запускает дизели и едет дальше, как ДТ1 только сложнее и быстрее
+6
+6 / –0
Ссылка
ТМВ · Мск · 09.10.2024 07:36 MSK
Фото: 28
Категория: электропоезда?
+4
+4 / –0