Svi komentari na fotografije korisnika 2ТЭ25КМ-0634

Prikaži sve komentare

Poveznica na stranicu
Михаил Иванов · 03.03.2023 08:24 MSK
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Monrailpic, 03.03.2023):
> The problem of diesel engine and computer system! Btw, some of that scrapped locos already selected to get modernization, installing SUPER-SKID GEVO12 d/e. Same as 2ZAGAL and 2TE116UD.
Не понял - на UM уже поставили GEVO12?
+2
+2 / –0
Poveznica na stranicu
Дмитрий Закутный · Msk · 03.03.2023 07:29 MSK
Broj objavljenih fotografija: 2748
Thank you for your reply.
+2
+2 / –0
Poveznica na stranicu
Monrailpic · Ulan-Bator railway · 03.03.2023 07:19 MSK
Broj objavljenih fotografija: 128
The problem of diesel engine and computer system! Btw, some of that scrapped locos already selected to get modernization, installing SUPER-SKID GEVO12 d/e. Same as 2ZAGAL and 2TE116UD.
+3
+3 / –0
Poveznica na stranicu
Дмитрий Закутный · Msk · 02.03.2023 22:44 MSK
Broj objavljenih fotografija: 2748
Цитата (Monrailpic, 02.03.2023):
> Quote (Typhoon, 01.03.2023):
> > А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас
>
> Okay, so. These 2TE25KM locomotives were just investment from the Russian side shareholding of UBTZ. Do you think that why Russian side shortly invested for 2TE25KM? Because of 2TE116UM! In 2009, Russian side shareholders decided to buy of 31 pieces of 2TE116UM locos. And now, more than half of them parked in loc reserve base:( By the way, we have another options to buy locomotives, too. Later 2023, about 20 pieces of SD70ACE locomotives will come from EMD and several pieces of TE33A from GE Astana.

And for what reason half of 2TE116UM are in reserve?
+2
+2 / –0
Poveznica na stranicu
Monrailpic · Ulan-Bator railway · 02.03.2023 21:54 MSK
Broj objavljenih fotografija: 128
Ahh, 593!
+1
+1 / –0
Poveznica na stranicu
Михаил Иванов · 02.03.2023 21:49 MSK
Nema objavljenih fotografija
Цитата (Monrailpic, 02.03.2023):
> Thanks for the photo. In 31.Dec.2022, 3 pieces of 2TE25KM locomotives came in Mongolia from Bryansk. Numbers are 598, 634 and 638. Now, they are working in Gobi part of our railway.
598??? https://railgallery.ru/photo/188438/?vid=203139
+1
+1 / –0
Poveznica na stranicu
Monrailpic · Ulan-Bator railway · 02.03.2023 21:39 MSK
Broj objavljenih fotografija: 128
Quote (Typhoon, 01.03.2023):
> А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас

Okay, so. These 2TE25KM locomotives were just investment from the Russian side shareholding of UBTZ. Do you think that why Russian side shortly invested for 2TE25KM? Because of 2TE116UM! In 2009, Russian side shareholders decided to buy of 31 pieces of 2TE116UM locos. And now, more than half of them parked in loc reserve base:( By the way, we have another options to buy locomotives, too. Later 2023, about 20 pieces of SD70ACE locomotives will come from EMD and several pieces of TE33A from GE Astana.
+3
+3 / –0
Poveznica na stranicu
Monrailpic · Ulan-Bator railway · 02.03.2023 21:11 MSK
Broj objavljenih fotografija: 128
Thanks for the photo. In 31.Dec.2022, 3 pieces of 2TE25KM locomotives came in Mongolia from Bryansk. Numbers are 598, 634 and 638. Now, they are working in Gobi part of our railway.
+4
+4 / –0
Poveznica na stranicu
vzrm_grs · Рай · 01.03.2023 18:54 MSK
Broj objavljenih fotografija: 1
И у КНР покупали тепловозы. https://railgallery.ru/photo/181755/?vid=38238
+5
+5 / –0
Poveznica na stranicu
Дмитрий Закутный · Msk · 01.03.2023 17:56 MSK
Broj objavljenih fotografija: 2748
Цитата (Typhoon, 01.03.2023):
> А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого?

С США они прекрасно работали. И готовые тепловозы у них покупали https://railgallery.ru/photo/161780/ (и они у них до сих пор работают успешно). И модули "СуперСкид" для модернизации тепловозов в немалых количествах https://railgallery.ru/photo/171349/, https://railgallery.ru/photo/188169/. И тоже всё это в работе.
+5
+5 / –0
Poveznica na stranicu
Олег Котов · Msk · 01.03.2023 17:20 MSK
Broj objavljenih fotografija: 13
А на мой взгляд, перебор по цветам. И синий и голубой, и красный и оранжевый, эмблема из мелких частей. И все это на очень ограниченном участке морды локомотива. Калейдоскоп какой то. Глазу утомительно.
+3
+5 / –2
Poveznica na stranicu
Анатолий Нагорнов · Поточино · 01.03.2023 15:01 MSK
Broj objavljenih fotografija: 2009 · Administrator
И схема, и цвета...
+7
+8 / –1
Poveznica na stranicu
Т-64БВ · Кунцево II · 01.03.2023 14:57 MSK
Broj objavljenih fotografija: 107
Как все таки схема окраски меняет внешний вид локомотива! Благодаря темному сине-фиолетовому цвету становятся невидимыми кривые маски фар, и морда локомотива уже не смотрится косоглазой.
+14
+14 / –0
Poveznica na stranicu
Typhoon · Kbs · 01.03.2023 14:51 MSK
Broj objavljenih fotografija: 1651
А какие причины, чтоб вдруг не покупать? А если не у нас то у кого? Монгольская дорога копия нашей, что логично, что и закупаться нужно у нас
+14
+14 / –0
Poveznica na stranicu
Avtomatcik74 · Y-Ur · 01.03.2023 14:49 MSK
Broj objavljenih fotografija: 190 · Izvršni urednik
Ух ты. Досих пор Монголы закупают у нас КМы)))
+8
+9 / –1