RailGallery
ОПЭ1-248; ОПЭ1-183; ОПЭ1-269; ОПЭ1-203; ОПЭ1-357
Казахстан, Павлодарская область, Угольный разрез "Богатырь", станция Богатырская
Kazakhstan, Pavlodar region, Bogatyr coal mine, Bogatyrskaya station
Экибастуз

Autor: tzhs · KTZ           Datum: 8 svibnja 2005

Podaci o fotografiji

Licenca: BY-NC-ND
Objavljeno 24.04.2022 17:44 MSK
Broj pregleda — 1381
Izvorni datum objave
na stranici TrainPix:
11.07.2010 12:00 MSK
Detaljni podaci

Fotografija je dodana u favorite: 1

ОПЭ1-248

Željeznički prijevoznik:Kazakhstan Temir Zholy   KTZ
Depo:Coal plant Bogatyr
Serija vozila:ОПЭ1
Graditelj:Novocherkassk Electric Locomotive Plant   Novocherkassk
Godina proizvodnje:1981
Vrsta vozila:Traction Units
Trenutno stanje:U službi

ОПЭ1-183

Željeznički prijevoznik:Kazakhstan Temir Zholy   KTZ
Depo:Coal plant Bogatyr
Serija vozila:ОПЭ1
Graditelj:Novocherkassk Electric Locomotive Plant   Novocherkassk
Godina proizvodnje:1978
Vrsta vozila:Traction Units
Trenutno stanje:U službi

ОПЭ1-269

Željeznički prijevoznik:Kazakhstan Temir Zholy   KTZ
Depo:Coal plant Bogatyr
Serija vozila:ОПЭ1
Graditelj:Novocherkassk Electric Locomotive Plant   Novocherkassk
Godina proizvodnje:1982
Vrsta vozila:Traction Units
Trenutno stanje:U službi

ОПЭ1-203

Željeznički prijevoznik:Kazakhstan Temir Zholy   KTZ
Depo:Coal plant Bogatyr
Serija vozila:ОПЭ1
Graditelj:Novocherkassk Electric Locomotive Plant   Novocherkassk
Godina proizvodnje:1979
Vrsta vozila:Traction Units
Trenutno stanje:U službi

ОПЭ1-357

Željeznički prijevoznik:Kazakhstan Temir Zholy   KTZ
Depo:Coal plant Bogatyr
Serija vozila:ОПЭ1
Graditelj:Novocherkassk Electric Locomotive Plant   Novocherkassk
Godina proizvodnje:1986
Vrsta vozila:Traction Units
Trenutno stanje:U službi

Postavke snimanja

Prikaži proširene EXIF podatke

Komentari · 7

Prikaži komentare napisane na stranici TrainPix (7)
11.07.2010 15:23 MSK
Citiraj označeno
Алексей Калинин
Интересные агрегаты.
0
11.07.2010 16:44 MSK
Citiraj označeno
tzhs
Одна секция – электровоз 10 кВ 50 Гц, вторая секция – тепловоз. ТЭДы работают на обоих секциях одновременно. Может быть прицеплено ещё два моторных думпкара. Отличительных особенностей две: может управляться дистанционно, не со своего пульта, а машинистом шагающего экскаватора, который его грузит; может длительное время двигаться с очень малой скоростью, для загрузки состава с ленты транспортёра.
0
09.07.2014 15:05 MSK
Citiraj označeno
Mehanik75
Вот это кадр!!!
+1
09.07.2014 19:51 MSK
Citiraj označeno
Южный
Тут остальные ОПЭ надо привязывать, а не примечание ставить. Ни одного фото их в базе нет.
0
16.06.2015 12:58 MSK
Citiraj označeno
Artur89
все локомотивы действующие. и перекрашены. малость подшаманили их. на 248 вмятин нет.
0
19.04.2016 15:59 MSK
Citiraj označeno
Atlas
морда смахивает на ВЛки )
0
19.04.2016 17:04 MSK
Citiraj označeno
Анатолий Нагорнов
Так завод тот же
0

Vaš komentar

Trenutno nisteprijavljeni na stranicu.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati fotografije.